Getinghonung
Fotografering hellre än bra
Getinghonung 390/Vem lurar i vassen......
Vem lurar i vassen?
Publicerad 2020-05-06 19:02 | Läst 762 ggr
2 Kommentera
Getinghonung 389/Katter
När jag är ute och promenerar/cyklar har jag nästan alltid kameran med mig i fall något dyker upp. Har upptäckt att det finns hur många katter som helst. De flesta av dessa katter tycker det är ok att bli fotade. Inte som fåglar som försvinner innan man hinner ta fram kameran. Kanske måste man vara kattälskare för att se charmen i varje katt.
Börjar med den bäste, Sture
Sen kommer ett axplock.
Publicerad 2020-05-04 19:17 | Läst 731 ggr
1 Kommentera








