BILDER o TANKAR

Lite stigande dimma

och lite snö innan mildvädret kommer.

Publicerad 2025-11-21 20:03 | Läst 531 ggr 5 Kommentera

Kylan kom

Jag är inte riktigt bekväm med kylan som kommer. Några krispiga bilder lägger jag in. Lite kul att fota ändå. 

Lite Vätteskägg hade formats runt en kvist 

Publicerad 2025-11-16 22:00 | Läst 641 ggr 8 Kommentera

Stammar

...

Publicerad 2025-10-31 23:11 | Läst 472 ggr 0 Kommentera

Öringen leker

Gick ner till ån och hoppades att Öringen var på plats. Kul att se dem leka.

Hösten är som vackrast.

Publicerad 2025-10-26 21:05 | Läst 603 ggr 2 Kommentera

Bara lite höst

Några bilder från hösten innan färgerna försvinner.

Månsarps gamla kyrkogård 

Kyrkallen i Gränna 

...

Publicerad 2025-10-23 21:57 | Läst 535 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 4 5 6 ... 123 Nästa