BILDER o TANKAR
Lite stigande dimma
och lite snö innan mildvädret kommer.
Publicerad 2025-11-21 20:03 | Läst 531 ggr
5 Kommentera
Kylan kom
Jag är inte riktigt bekväm med kylan som kommer. Några krispiga bilder lägger jag in. Lite kul att fota ändå.
Lite Vätteskägg hade formats runt en kvist
Publicerad 2025-11-16 22:00 | Läst 641 ggr
8 Kommentera
Öringen leker
Gick ner till ån och hoppades att Öringen var på plats. Kul att se dem leka.
Hösten är som vackrast.
Publicerad 2025-10-26 21:05 | Läst 603 ggr
2 Kommentera
Bara lite höst
Några bilder från hösten innan färgerna försvinner.
Månsarps gamla kyrkogård
Kyrkallen i Gränna
...
Publicerad 2025-10-23 21:57 | Läst 535 ggr
2 Kommentera






































