BILDER o TANKAR

Mossen igen

En eftermiddagstur med motljus på spången

Publicerad 2025-10-08 21:50 | Läst 598 ggr 1 Kommentera

Storm och bling

Det var lugnt och blött. Efter regnet droppade det i solskenet.

Ett hjärta mötte mig på stigen

Igår var det stopp på stigen efter stormen.

...

Publicerad 2025-10-06 19:31 | Läst 586 ggr 3 Kommentera

Den där härliga höstkänslan

En tur upp till mossen på morgonen. Det är minusgrader och solen börjar tina upp frosten. Efter ett tag är det flera plusgrader. 

Lite sommar finns kvar 

Ljuvliga höst!

Välkommen! 

....

Publicerad 2025-10-02 19:09 | Läst 546 ggr 3 Kommentera

Iakttagen

Påfågelöga med ögon som ser. Man kan verkligen ana blicken!

Publicerad 2025-09-09 21:09 | Läst 603 ggr 1 Kommentera

Hur många riktade kameran mot månen igårkväll?

Det var så stilla vid sjön. Jag hoppas fisken nappade i det stilla vattnet.

Hösten börjar visa sig men det var sommarvärme på kvällen

Storlommen låg där i glittret 

En tur på mossen. Alldeles stilla i den lilla tjärnen 

Men tiden är ur led. Vår, sommar och höst. Väntade bara på att snöflingan skulle leta sig in i bilden!

Jo, det blev en bild på blodmånen. Genom ett smutsigt fönster utan stativ. 

Fin var den i alla fall! 

.....

Publicerad 2025-09-08 13:09 | Läst 654 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 5 6 7 ... 123 Nästa