BILDER o TANKAR
Ett vingslag för våren
Lite så här kan det kännas när våren börjar märkas.
Publicerad 2025-04-10 16:19 | Läst 427 ggr
2 Kommentera
Promenad i Vitsippsdalen
...och lite annat.
Svartmes på topp, sjöng vackert
Min första fjäril för i år
Månen, lätt belyst, gick ner bortom skogen.
...
Publicerad 2025-04-03 13:58 | Läst 408 ggr
1 Kommentera
Så var den på plats igen
Jag saknade min Canon på promenaden idag. Brukar lämna den hemma då jag sällan ser några märkvärdiga fåglar på promenaden. Men, så plötsligt händer det och Nikon hänger runt halsen. Det fick duga och blev ok ändå.
Lite oordning bland bilderna.
Ett lätt regn föll medan vi iaktog varandra.
avslutar med svartvit bild.
...
Publicerad 2025-03-30 14:26 | Läst 779 ggr
6 Kommentera
Ett vårtecken
Det är när fåglar samlar till sina bon. De sötaste fåglar som jag tycker är Stjärtmesen. Lite mossa i den lilla näbben.
...
Publicerad 2025-03-29 22:10 | Läst 680 ggr
4 Kommentera
Det som göms i snö...
Det som gömts i skogen
Kommer fram på kalhygget.
Gamla älgtorn
Vackra
...
Publicerad 2025-03-26 21:46 | Läst 603 ggr
1 Kommentera























