Mats Bildblogg
... bilder från här och nu och där och då...
Julstämning i Västerås
Det är trevligt med belysning i centrum som skapar julstämning nu när de grå dagarna avlöser varandra
nr 1
nr 2
nr 3
nr 4
nr 5
nr 6
Hej så länge // Mats
Publicerad 2025-12-09 22:01 | Läst 671 ggr
1 Kommentera
Vad kan man fotografera en gråregnig dag i december?
Jag gick ut i trädgården för att se vilka färger och motiv den har att bjuda på.
nr 1
nr 2
nr 3
nr 4
nr 5
nr 6
nr 7
nr 8
nr 9
Hej så länge // Mats
Publicerad 2025-12-06 22:06 | Läst 612 ggr
3 Kommentera
Ljus i november
Härligt med stadens vinterbelysningar i denna mörka årstid. Många ljus och speglingar som förgyller i Västerås centrum.
nr 1
nr 2
nr 3
nr 4
nr 5
Hej så länge // Mats
Publicerad 2025-11-28 22:02 | Läst 642 ggr
2 Kommentera
Vackra vyer vid Mälaren
Krispigt och dimmigt vid Lögarängen i Västerås idag. Det inspirerar till att fotografera eller bara att njuta av vyn över Mälaren :)
nr 1
nr 2
nr 3
nr 4
nr 5
Hej så länge // Mats
Publicerad 2025-11-26 21:57 | Läst 779 ggr
9 Kommentera



























