Mats Bildblogg

... bilder från här och nu och där och då...

Julstämning i Västerås

Det är trevligt med belysning i centrum som skapar julstämning nu när de grå dagarna avlöser varandra

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

nr 6

Hej så länge // Mats

Publicerad 2025-12-09 22:01 | Läst 671 ggr 1 Kommentera

Andra ljuset brinner!

Hej så länge // Mats

Publicerad 2025-12-07 23:32 | Läst 574 ggr 1 Kommentera

Vad kan man fotografera en gråregnig dag i december?


Jag gick ut i trädgården för att se vilka färger och motiv den har att bjuda på.

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

nr 6

nr 7

nr 8

nr 9 

Hej så länge // Mats

Publicerad 2025-12-06 22:06 | Läst 612 ggr 3 Kommentera

Ljus i november

Härligt med stadens vinterbelysningar i denna mörka årstid. Många ljus och speglingar som förgyller i Västerås centrum.

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5 

Hej så länge // Mats

Publicerad 2025-11-28 22:02 | Läst 642 ggr 2 Kommentera

Vackra vyer vid Mälaren

Krispigt och dimmigt vid Lögarängen i Västerås idag. Det inspirerar till att fotografera eller bara att njuta av vyn över Mälaren :)

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

Hej så länge // Mats

Publicerad 2025-11-26 21:57 | Läst 779 ggr 9 Kommentera
Föregående 1 ... 5 6 7 ... 559 Nästa