Thomas Blogg

Min dagboksblogg som fotointresserad och pensionär.

Dagens blomma

I dag fyller både jag och frugan år. Vi firar oss med en gemensam blomma ;-)

Publicerad 2022-02-10 23:36 | Läst 1233 ggr 1 Kommentera

Månljus

Klart väder i dag och en fin fullmåne som dessutom var synlig innan det blev mörkt. Passade på att ta några bilder. Har lagt samman tre bilder med olika exponering i Aurora HDR och dragit lite i reglagen. Kanske inte så realistiskt resultat men kul att prova.

Publicerad 2022-01-17 17:11 | Läst 1144 ggr 0 Kommentera

Årets längsta natt

Årets längsta natt avklarad. God Jul till er alla!

Publicerad 2021-12-22 12:46 | Läst 1375 ggr 2 Kommentera

God Jul!

Publicerad 2020-12-23 10:17 | Läst 4332 ggr 2 Kommentera