Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Slut på versala N
- Trådstartare Enicar
- Start datum
Melker Humala
Aktiv medlem
Samma för mig. Jag trodde min dator hade spel men då är det väl något annat.
Jag kör safari på OSX 10.5.4 och får ett frågetecken istället. Provar jag med firefox så synns det inget men det versala n:et synns inte heller.
Måste prova
Skriver jag sju versala n så får jag ett felmeddelande att jag har använt mer än fem bilder i mitt inlägg.
Jag kör safari på OSX 10.5.4 och får ett frågetecken istället. Provar jag med firefox så synns det inget men det versala n:et synns inte heller.
Måste prova
Skriver jag sju versala n så får jag ett felmeddelande att jag har använt mer än fem bilder i mitt inlägg.
Anders Östberg
Guest
Dom har nog bara glömt att hålla koll på bokstavsmagasinen i webservern, och mataren för N har blivit tom.
Hoppas någon vill förklara detta, har aldrig sett något liknande.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Å Ä Ö
Hoppas någon vill förklara detta, har aldrig sett något liknande.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Å Ä Ö
Enicar
Aktiv medlem
Väldigt lustigt problem. Fast det är bara i själva inlägget det krånglar, i rubrik och signatur finns det stora n. Man undrar ju vilken bokstav som tar slut härnäst -- ska vi gissa på C?
;-)
Ja där har du kanske fått upp ett spår.
Och sen då? P?
Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Dom har nog bara glömt att hålla koll på bokstavsmagasinen i webservern, och mataren för N har blivit tom.
Hoppas någon vill förklara detta, har aldrig sett något liknande.![]()
Felet är förmodligen att ett stort n tolkas som en bild av något skäl. Jag skrev en rapport om detta och gjorde ett test och exemplifierade med 5 st stora n i rad. Jag fick då ett felmeddelande som upplyste om att man bara kan ha max 5 bilder i ett meddelande. Därav denna slutsats.
Jag tror de jobbar på felet redan.
Verkar dock nu som att stora n överhuvudtaget inte visas istället. Mina försvinner visst helt just nu istället för att tolkas som en bild. En liten förbättring kan man ju tycka speciellt om man aldrig använder stort n
timofej
Aktiv medlem
Haha, ett riktigt annorlunda problem!
N[/IMG]ågonting att bita kodsnickarna i. 
För att underlätta kan jag bara meddela att jag inte ser någonting alls där ett "
" ska finnas. Alltså som om jag inte tryckt på tangenten alls. Efter jag skickat inlägget förstås. 
Mac OS X 10.5.4, FF 3.0.1
För att underlätta kan jag bara meddela att jag inte ser någonting alls där ett "
Mac OS X 10.5.4, FF 3.0.1
Senast ändrad:
timofej
Aktiv medlem
Haha, nu blir det ännu roligare! I förhandsgranskningsläget ser jag inte någonting alls där ett "
" ska finnas men efter jag skickat inlägget står det "http://www.fotosidan.se/forum/" som leder till en icke existerande sida:
Jag tror att det kan hjälpa.
Källkod:
http://www.fotosidan.se/forum/N
Jag tror att det kan hjälpa.
perstromgren
Aktiv medlem
Och?Problemet är löst.
Alla deckare innehåller ett slutkapitel där Hr Detektiv själv berättar om hur han kom mördaren på spåren. Blir det inget sånt här?
(Går och hämtar popcorn i väntan på den rafflande upplösningen.)
Per
perstromgren
Aktiv medlem
Ah, tack!
Per.
iSolen.se
Guest
Problemet är löst.
Vi dör av nyfikenhet...hur kan ett N bli en bild