Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Besviken på fotokalender från Vistaprint

Produkter
(logga in för att koppla)

Dood

Aktiv medlem
Beställde 3 st fotokalendrar från Vistaprint för en vecka sedan och blev grymt besviken på det jag fick.
Kalendrarna skickades i ett vadderat kuvert vilket resulterade i att alla kalendrarna hade ett kraftigt veck som går igenom på alla sidor efter att posten levererat det i brevlådan...
På alla sidor fanns det dessutom fula linjer av färg på samma ställen (se bild).
Mycket synd då kalendrarna annars är i bra kvalitet.

Någon annan som råkat ut för detta med Vistaprint eller någon annan leverantör?

Jag har mailat deras support och hoppas att dom skickar nya felfria kalendrar för dom jag har fått kan jag inte ge bort... =(

Bilagor

• kalender2.jpg
    kalender2.jpg
    36.4 KB · Visningar: 616
Fick precis svar från Vistaprint med en ursäkt och besked om att de skickar nya kalendrar till mig utan extra kostnad och att jag får behålla de felaktiga om jag så önskar.
Trist att det inte kommer fram till jul men snabbt och bra svarat av dem ändå. Hoppas nu att de nya ser ok ut...

Fick precis svar från Vistaprint med en ursäkt och besked om att de skickar nya kalendrar till mig utan extra kostnad och att jag får behålla de felaktiga om jag så önskar.
Trist att det inte kommer fram till jul men snabbt och bra svarat av dem ändå. Hoppas nu att de nya ser ok ut...

Dags o gå o lägga sig, läste fotokalender från Vin och sprit. Tur att det ordnade sig i alla fall.

Jag har nu fått nya kalendrar från Vistaprint utan extra kostnad.
Dessa skickades i hård förpackning och var därför oskadade.
På dessa finns inga tryckfel heller och Vistaprint skötte det hela mycket snyggt så jag kommer säkert använda dem igen. =)

ANNONS
Götaplatsens Foto