Annons

Cameran raw

Produkter
(logga in för att koppla)

Miss_A

Aktiv medlem
Hej allihopa!
Jag blir inte klok på camera raw, jag har kollat på moderskeppet om sk fejk hdr, och han har en rad extra längst ner i listan som jag saknar?

Jag har cs3. Nån som kan hjälpa mig?

Sen undrar jag också över varför jag får ett nät av linjer på mina bilder när jag öppnar dom i cs3? jag måste trycka ctrl +h för att få bort det varje gång.

Jag är inte så vidare bra på såna där grejjer, taksam för svar!

Hej allihopa!
Jag blir inte klok på camera raw, jag har kollat på moderskeppet om sk fejk hdr, och han har en rad extra längst ner i listan som jag saknar?

Jag har cs3. Nån som kan hjälpa mig?

Sen undrar jag också över varför jag får ett nät av linjer på mina bilder när jag öppnar dom i cs3? jag måste trycka ctrl +h för att få bort det varje gång.

Jag är inte så vidare bra på såna där grejjer, taksam för svar!

Alltså det jag saknar är Klarhet strecket.. nån som vet vad de e för fel?

Det vet jag inte? Jag har den ju automatiskt med cs3, vilken version av camera raw behöver jag ? och vart hittar jag den.. gratis?

Det vet jag inte? Jag har den ju automatiskt med cs3, vilken version av camera raw behöver jag ? och vart hittar jag den.. gratis?

Att du nämner gratis låter inte positivt, antyder illegal kopiering. Du hittar versionsnummret i titelraden i preferences-dialogen.

Men den senaste CameraRaw till CS3 finns att ladda ner direkt från adobe: < http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4034 >. Det finns senare versioner, men de kräver CS4.

jag verkar inte ha nån mapp, länken till cs3 ligger bara i programmenyn! Huh?

Har väl säkert raderat den =(

ANNONS
Götaplatsens Foto