Annons

Badboll?

Produkter
(logga in för att koppla)

bellafella

Medlem
Har inte fattat direkt vad en badboll är ? Jag har en Nikon d3100 och skulle jätte gärna villja fota under vatten när vi åker till Thailand ? Men det jag undar är om badboll är en sådan sak så att man kan fota under vatten ? Kollade nämligen på ett dyk hus till min kamera men hittade bara till Canon men sen hittade jag "Nikon badboll" är det den sån ?

Tack på förhand !

/Bella ♥

Har du nån länk till den "badboll" du hittat?

Själv skulle jag nog vilja ha ett ordentligt seriöst undervattenshus för att våga ta med en systemkamera ner under havsytan.

Haha man fick sig dagens skratt iaf :p Undrar om någon vart så dum att de försökt använda en badboll som uv hus xD

Det verkar vara lätt för dig att sitta och skratta åt en 13-årig tjej som behöver hjälp.
Du har också varit en newbie som ställt frågor som andra kanske uppfattade som dumma... men trots det så har du säkert fått den hjälp du behövt.

Hjälp henne istället för att skratta åt henne.

Det verkar vara lätt för dig att sitta och skratta åt en 13-årig tjej som behöver hjälp.
Du har också varit en newbie som ställt frågor som andra kanske uppfattade som dumma... men trots det så har du säkert fått den hjälp du behövt.

Dessutom ligger den under Foto> Kameratillbehör> Dykhus> Tillbehör.
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

Nej det visste jag inte, brukar inte alltid kolla in folks profiler innan jag skriver svar kanske borde göra det. Annars finns ju en lösning som kostar det tiodubbla (199) på clas ohlsson funkar helt ok att använda i basängen, tror den påsen klarar ner till 5 meter.

ANNONS
Götaplatsens Foto