Annons

Redigera kartposition i "min profil"?

Produkter
(logga in för att koppla)

BeriJan

Aktiv medlem
Får inte redigeringen av kartposition under "min profil" att fungera. Hur gör man?

Jag klickar på redigera kartposition och får då bara upp en större karta men inga verktyg för att ändra min kartmarkering. har provat med IE och Chrome men med samma resultat.

Det undrar jag med

Samma här, det funkar inte för mig heller. Har provat med Internet Explorer, Firefox, Chrome och Safari men det går lika förbaskat inte att flytta nåleländet till mitt nuvarande ställe.
Underligt att ingen svarat på nästan två månader?

Jag flyttade min position utan svårighet genom att dra iväg nålen till önskad position och välja att lagra. Jag använder Opera.

Jaa!

Jag flyttade min position utan svårighet genom att dra iväg nålen till önskad position och välja att lagra. Jag använder Opera.

Ah! Tricket var tydligen att istället gå in via Min sida > Profil > Bor/visa på kartan > Klicka på nålen > flytta/ta bort. Där gick nålen att flytta!

Jag var först på Min sida > Min sida > Om mig > Kartposition > Redigera kartpositionen osv. Trodde i min gränslösa enfald att det skulle gå att ändra där... ;)

Tack, Göran!

ANNONS
Götaplatsens Foto