Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameraväska????

Produkter
(logga in för att koppla)

Melmis

Aktiv medlem
Jag har 5DII. Objektiv 24-70mm, 70-200mm, 50mm + en blixt 580II

Nu måste jag ha en större kameraväska än den jag har...
Någon som kan rekommenderas?
Önskemål är ryggsäcksvarianten....

Har kollat på Lowepro 200 tror jag den hette, kostade 1090. Men är ej säker på om jag får plats med allt i den.....

Har kollat på Lowepro 200 tror jag den hette, kostade 1090. Men är ej säker på om jag får plats med allt i den.....

Jag har precis bestallt en Lowepro 200 och ska fa plats med Nikon D7000 inkl. battergrepp, blixt, 4 objektiv och lite smakrafs som filter och annat och enligt Cyberphoto ska allt detta fa plats utan bekymmer.

Störe ryggsäck

Jag köpte för några veckor sedan en ryggsäck (Satori EXP med Large insats) från f-stop http://fstopgear.com/ , Detta är det bästa jag sett i ryggsäcksform. Jag har ungefär det du har men från Nikon. Detta får utan vidare plats plus plats att växa. Bra att ha stativ med som saknas på de flesta ryggsäckar.
Jag ville också få plats med lite kläder och matsäck när jag är ute, får plats utan vidare också.
Detta är inte det billigaste alternativet kostar ca 3000 med väldigt bra.
Jag älskar denna..

Är 70-200 /4 eller 2.8? Det är ju viss skillnad i storlek mellan dessa.

ANNONS
Götaplatsens Foto