Lars Johnsson
Aktiv medlem
Helt otroligt om dessa uppgifter stämmer. Finns det ingen ände på denna soppa?
Texterna är inte bara plagierade, de är ju kopierade rakt av. Ordagrant!
Inget man blir förvånad över när det det gäller super fuskaren Terje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt otroligt om dessa uppgifter stämmer. Finns det ingen ände på denna soppa?
Texterna är inte bara plagierade, de är ju kopierade rakt av. Ordagrant!
Om man orkar skriva av en lång text, ord för ord, så orkar man kanske också skriva var man tagit den ifrån? Det är elementärt för varje författare. Trodde jag.Fast om det nu är så att Terje trodde att han tog en bit av Eddan så handlade han i just detta fallet i god tro. Eller kanske man kan se det som att han var för lat för att kolla upp det.
En god poäng, även om det hade varit Eddan.Om man orkar skriva av en lång text, ord för ord, så orkar man kanske också skriva var man tagit den ifrån? Det är elementärt för varje författare. Trodde jag.
Problemet för honom är ju att han inte erkänt mer än vad han blivit överbevisad om, så risken är uppenbar att det kommer mer och mer.
Därför kommer ju hans förtroende sannolikt aldrig att repa sig, då han inte visat en ärlig vilja att lägga korten på bordet.
Jag tror också att han knappast kan räkna med att "Flashbackgrävarna" ger upp utan att ha granskat allt han gjort och sagt offentligt. Det kommer mera...
Japp och snart kommer kören av människor som säger låt honom vara. Han har ju bett om ursäkt, vad mer kan man begära?
Enkelt, han ska krypa till korset och erkänna allt och sedan be om ursäkt så det verkligen känns äkta. Inga mystiska undanflykter alla frågetecken måste rätas ut!
Då kan han möjligen återfå någon form av trovärdighet, även om det blir svårt.
Jag brukar vara den förste att säga att efter att ha avtjänat sitt straff så är man förlåten men med T så börjar jag undra. Just grejen med att endast erkänna när har är överbevisad tyder på en egenskap som i alla fall jag skulle göra det svårt att få förtroende för honom igen. Än mindre köpa bilder om jag vore en bildköpare
Det är bara att inse, det kommer aldrig att hända.Och återbetala vinstpengar och övriga intäkter han lurat till sig! Helst med råge. Annars är det som att låta snattare komma undan med att erkänna och be om ursäkt varje gång.
Nu verkar det som utmärkelserna i Norge inte ens existerat... (Årets naturfotograf 1987 etc)
Det verkar som om det aldrig tar slut.. Tråkigt för hela fotografigenren.