Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

God jul Nikonister :-)

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack detsamma.
I väntan på gästerna skall jag fortsätta att fotografera av min gamla Hasselblads- och
Pentax (6X7)-bilder. Det fungerar faktiskt med negativ också. Min D800 ger ett bra resultat.

Det dynamiska omfånget ser (som väntat) mycket bra ut, men granstackarn ser lite gles ut - den skulle nog mått bra av lite mer omfång den också :)

Även om jag inte tillhör den primära målgruppen för din julönskan, så tackar jag ändå och önskar dig detsamma! :)

God jul alla Nikonister som håller till här på vårt kära forum :)

D800, 24-70/2,8 vid 35 mm och ISO 3200, behöver jag säga att jag är nöjd:

http://i696.photobucket.com/albums/vv325/Helmetrock/Annat jox/23122012-_RHJ0397_zps72a64327.jpg

Ja. men vi andra på Fotosidan, som får kämpa utan Nikon och har att försöka att få bilder med alla de andra oöverrträffade kamerafabrikaten får vi också känna oss delaktiga denna av dig framförda julhälsningen?

God Jul alla fotovänner. Nikon D800 iso 3200 och 28 1,8 af-s G på bl 1,8. Skapligt nöjd även jag, men det syns väl inget vidare på den här bilden.

Bilagor

• _DSC7901.jpg
    _DSC7901.jpg
    15.5 KB · Visningar: 218
ANNONS
Götaplatsens Foto