acarlsson
Aktiv medlem
Kollade Traderas FB sida men hittade inte ditt inlägg. Har du blivit censurerad?
Jag kan se det själv i alla fall... Kan ha att göra med att min användare är ganska censurerad?
Mitt inlägg står ovanför Dan Brages, se bilaga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kollade Traderas FB sida men hittade inte ditt inlägg. Har du blivit censurerad?
Jag kan se det själv i alla fall... Kan ha att göra med att min användare är ganska censurerad?
Det måste vara ganska nya regler. Jag har köpt flera systemkameror på Tradera där enda betalningssättet var överföring till bankkonto.
Eller kanske framtida regler? Här har vi ett antal systemkameror som säljs av privatpersoner där säljaren inte erbjuder betalning via Paypal:
Syns inte!
:-(
/chi
Nu då?
Har ändrat min FB-profil till en offentlig (trots att inlägg på offentliga sidor som Traderas SKA synas av alla).
de har dock idag fått in några ytterligare omdömen positiva sådana. jaja vi får se helt enkelt
Låter förnuftigt!Jag har tagit bort inläggen som handlar om att samma efternamn förekommer här och på andra ställen. Innan det är klart hur det går med någonting är det onödigt att ifrågasätta på det sättet.
Det ena omdömet är skrivet av en ny användare.
Det andra omdömet ser mer normalt ut...förutom det att hen fick en D600 för 5 000:- (33%) under bästa pris på prisjakt. Om det visar sig att det här är på riktigt så har några gjort sitt livs kameraaffär.
Btw, man kan nog utgå från att supernice läser denna tråd.
Det ena omdömet är skrivet av en ny användare.
Det andra omdömet ser mer normalt ut...förutom det att hen fick en D600 för 5 000:- (33%) under bästa pris på prisjakt. Om det visar sig att det här är på riktigt så har några gjort sitt livs kameraaffär.
Btw, man kan nog utgå från att supernice läser denna tråd.
Det är t o m 33% AV bästa priset på prisjakt (ca 15000! Lite väl bra?
Det är t o m 33% AV bästa priset på prisjakt (ca 15000! Lite väl bra?
Vad som än blir resultatet av det här så blir det ju lärorikt.