PMD
Aktiv medlem
Det vet jag inte. Priserna är inte publicerade, så man måste be om en offert. Fotosidans redaktion kanske kan ge närmare besked.Ah... är det så dyrt att det är uteslutet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag inte. Priserna är inte publicerade, så man måste be om en offert. Fotosidans redaktion kanske kan ge närmare besked.Ah... är det så dyrt att det är uteslutet?
Nu har de blivit borttagna!Så var det helg och dags igen!
Nya annonser rapporterade...
Det beror på hur många inloggningar/signeringar som görs per månad. Prissättningen är en månadskostnad baserad på antal tänkta transaktioner plus en avgift per transaktion. Med låg volym på transaktioner så avgör den fasta kostnaden.Ah... är det så dyrt att det är uteslutet?
Tack för info.Det beror på hur många inloggningar/signeringar som görs per månad. Prissättningen är en månadskostnad baserad på antal tänkta transaktioner plus en avgift [...] den fasta kostnaden per transaktion relativt hög.
Gäller detta Nicken Johansson? Han svarade på min annons och ville sälja en Contax T2 till mig för 6500kr. Att han var ny medlem och la priset strax under marknadsvärde kändes skumt. Jag sa att jag inte ville swisha i förväg, han erbjöd då att jag endast skulle betala några hundralappar i handpenning innan jag betalade resten när jag fått och godkänt varan. Jag har även föreslagit Rocker, men då var han inte lika pigg på att sälja. Luktar scam lång väg.Varning för scam-annons. Jag rapporterade en i fredags som hade bilder från en aktuell Tradera-annons. Annonsen ligger dock fortsatt kvar.
Japp!Gäller detta Nicken Johansson? Han svarade på min annons och ville sälja en Contax T2 till mig för 6500kr. Att han var ny medlem och la priset strax under marknadsvärde kändes skumt. Jag sa att jag inte ville swisha i förväg, han erbjöd då att jag endast skulle betala några hundralappar i handpenning innan jag betalade resten när jag fått och godkänt varan. Jag har även föreslagit Rocker, men då var han inte lika pigg på att sälja. Luktar scam lång väg.
Denne kontaktade mig och ville sälja ett objektiv. Bilderna googlade jag fram att de kom från en kanadensisk site.Gäller detta Nicken Johansson? Han svarade på min annons och ville sälja en Contax T2 till mig för 6500kr. Att han var ny medlem och la priset strax under marknadsvärde kändes skumt. Jag sa att jag inte ville swisha i förväg, han erbjöd då att jag endast skulle betala några hundralappar i handpenning innan jag betalade resten när jag fått och godkänt varan. Jag har även föreslagit Rocker, men då var han inte lika pigg på att sälja. Luktar scam lång väg.