Anders P Hansson
Aktiv medlem
Fråga till er som säljer bilder löst, vart får man tag i praktiska plastfickor i olika storlekar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej sett att en del säljer foton men att de är i plastfickor för att underlätta när man tittar på domVet inte, men är plast bästa materialet? Är inte papp bättre och styvare? Utgår från att du skickar bilderna.
TackDu kan söka på glassine-papper. Canson har en variant.
Canson Glassine Tissue Interleaf skyddsark / skyddspapper 60×80 cm | Panduro ® | Kreatima
Canson Glassine Tissue Interleaf är tunt semitransparent skyddspapper / skyddsark à 40 g/m2 avsett för att skydda fotografier och konstverk under transport &...kreatima.com
Tack, kollarDet låter som att du vill ha helt genomskinliga plastfickor. Varför inte kolla in utbudet.
Länk: Sju sidor med plastfickor på amazon.se
Jag är inte helfrälst på Amazon eller deras affärsidé men ibland kan man bara kolla vad som finns och ibland har man inget val.
Försäkra dig om att de är lämpade för att användas för fotografier om du tänker förvara foton i dem en längre period. Jag köpte i England, där jag bor, plastfickor med beskrivningen: "Clear polyester sleeves are open on two short ends and sealed on both long sides. We only use 100% archival polyester film (Melinex equivalent) in the manufacturing of these glass clear acid free sleeves."Tack, kollar
Bra tips!Försäkra dig om att de är lämpade för att användas för fotografier om du tänker förvara foton i dem en längre period. Jag köpte i England, där jag bor, plastfickor med beskrivningen: "Clear polyester sleeves are open on two short ends and sealed on both long sides. We only use 100% archival polyester film (Melinex equivalent) in the manufacturing of these glass clear acid free sleeves."