Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker plastfickor för bilder vid försäljning

Produkter
(logga in för att koppla)
Försäkra dig om att de är lämpade för att användas för fotografier om du tänker förvara foton i dem en längre period. Jag köpte i England, där jag bor, plastfickor med beskrivningen: "Clear polyester sleeves are open on two short ends and sealed on both long sides. We only use 100% archival polyester film (Melinex equivalent) in the manufacturing of these glass clear acid free sleeves."

Försäkra dig om att de är lämpade för att användas för fotografier om du tänker förvara foton i dem en längre period. Jag köpte i England, där jag bor, plastfickor med beskrivningen: "Clear polyester sleeves are open on two short ends and sealed on both long sides. We only use 100% archival polyester film (Melinex equivalent) in the manufacturing of these glass clear acid free sleeves."
Bra tips!

ANNONS
Götaplatsens Foto