Annons

Koppla Lightroom till Fotosidan - Säg hejdå till krånglig bilduppladdning!

När jag installerar det "nya" pluggen så uppfattar LR det som 1.4 fortfarande och den vill inte fungera.
Jag glömde uppdatera versionsnumret i koden, skall fixa en ny version.

Men Reload Plugin borde uppdatera till nya versionen iallafall, om du bytt ut den i plugin-foldern

Kan väl lägga till att jag i LrC använder publiceringstjänsten, inte exportfunktionen

Knepigt, jag har senaste LR också men kan inte återskapa det felet heller. Kan du göra ett nytt försök och då notera dag/tid då du gör det - underlättar för mig att leta i loggarna.

Vilket av dina album försöker du publicera bilden till?

Knepigt, jag har senaste LR också men kan inte återskapa det felet heller. Kan du göra ett nytt försök och då notera dag/tid då du gör det - underlättar för mig att leta i loggarna.

Hej!
Jag försökte nyss att få in Fotosidan på Publiceringstjänsten i LR C, men den finns ju inte!

Eftersom jag inte får upp Fotosidan i Plugin-hanteraren kan jag inte göra något. LR och pluginnet i datorn får inte kontakt med varandra.

ANNONS