Annons

Svensk manual till 40D

Produkter
(logga in för att koppla)

sonny06

Ny medlem
Är det någon som har en länk till en pdf fil med svenska manualen till Canon 40D?

jag hade filen på datorn förut och vet att den finns men nu hittar jag den verkligen inte någonstanns när jag letar på internet. Någon hjälpsam själ?
Tack
 

Rogerber

Aktiv medlem
sonny06 skrev:
Är det någon som har en länk till en pdf fil med svenska manualen till Canon 40D?

jag hade filen på datorn förut och vet att den finns men nu hittar jag den verkligen inte någonstanns när jag letar på internet. Någon hjälpsam själ?
Tack
Tyvärr hittar jag inte den Svenska åt dig, men väl den engelska. Fast du kanske redan har den....
http://www.tribcsp.com/~sigma2/40D-Manual/EOS40D_EN.pdf

Å andra sidan måste ju den Svenska finnas på nätet.. Jag har en vanlig manul som följde med min.
 

sonny06

Ny medlem
Jo tack jag vet att den finns att köpa men jag har ju haft svenska manualen som PDF på datorn innan, så den måste finnas någonstans där ute! :)
 

Bokeh

Aktiv medlem
Kolla på Norska och Danska fotoforum, dom får som oss, manualer på alla nordiska språk när dom köper Canon kameror, dom brukar då och då titta in här för att få manualer på deras språk, så frågar du snällt så får du säkert en för fraktkostnaden.

/kent
 
ANNONS