Annons

Är Kaffebrus seriöst?

matlep

Aktiv medlem
Beställde två stativ, ett trepack med paraplyer och en väska för stativen, radiosändare samt blixt/paraplyfästen. Allt fanns enligt webbsidan i lager. Betalade med kort.

Otroligt snabb leverans! Två dagar. Mycket bra.

Fästena är gedigna och bra, stativen aningen klena men klart prisvärda, radiosändarna helt ok.

Dock...

- Ett stativ saknar låsratt
- Paraplyerna har "kaffebrus" broderat i stora snirkliga bokstäver på utsidan (vilket inte nämns i produktbeskrivningen eller syns på produktbilderna)
- Väskan saknades i paketet, var dock avprickad på följesedeln

Stativet orkar jag inte returnera, det fungerar hjälpligt utan låsratten.
Brodyren på paraplyerna borde vara beskrivna, eller finnas med på bild. Annars gränsar det till vilseledande marknadsföring. Hade jag ork skulle jag returnera.

Har dock använt mailformuläret för att reklamera att det inte var någon väska i paketet. Inget svar. En vecka senare har jag nu mailat igen, den här gången på deras info-adress. Hittills inget svar.

Nej, det blir nog inga fler beställningar från denna butik, vilket är synd för sortiment och priser är bra.

Jag lägger hellre till lite pengar och får hela saker, alla saker, saker som matchar beskrivningarna samt en fungerande återkoppling vid reklamation.
Beställde en Stripbox med raster. Snabb leverans. Dock så var det inget raster med i paketet. Har kontaktat dom två gånger och påpekat detta, men inget svar. Skittrist!!
 
ANNONS