Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ON1 Effects 10 gratis

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Har du klickat på länken? Där framgår det exakt hur det fungerar och om det är plugin eller inte.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Den version som är gratis är ett smakprov på ON1 FX. Den fulla versionen innehåller FX, Enhance. Portalt, Layers och resize. Gratis versionen är alltså ett smakprov för att locka folk att köpa den fulla versionen.Alltså en mycket begränsat smakprov på vad hela sviten kan.
ON1 är mycket mer än vad NIk collection någonsin var och blev.
I höst kommer de också med en riktigt snabb raw-konverterare. En som kan ersätta LR för enklare grejer. En som också lär vara otroligt snabb.
Att Matt KLowskovski från LR KIller tips numera jobbar där visar på att detta är grabbar med ambitioner.
ON1 Suite 10.5 är riktigt bra. Ett nytt snabbare sätt att göra det man brukar i LR eller PS. Fast snabbare och enklare att lära.
Jag har nu kört det i några månader. Jag tycker programmet är väl värt prislappen och riktigt bra.
Enda smolket i bägaren är väl om man kör smartobjekts och PSD layers så tar varje fil en otrolig massa plats.
Så jag kör jpg eller TIFF istället vilet krymper utrymmet ordentligt. OM jag inte får till det så går jag hellre tillbaka till originalet och gör om än att ha en fil som kan redigeras i PSD men som är på 750 Mb.
 
ANNONS