Annons

Äntligen!! PS och LR till bra pris

Produkter
(logga in för att koppla)

polar590

Aktiv medlem
Dom kunde inte se att vi beställt men pengar har dom dragit, blir så trött , dom bara kopplar mig hit och dit och ingen vet vad dom ska göra åt saken.
 

alfin

Aktiv medlem
Dom kunde inte se att vi beställt men pengar har dom dragit, blir så trött , dom bara kopplar mig hit och dit och ingen vet vad dom ska göra åt saken.
Vill du att vi ska försöka hjälpa dig får du nog beskriva mer ingående vad ditt problem består i.

Är det Creative Cloud appen du inte lyckas ladda ner?

Testversionen du laddat ner, går det inte att logga in i den med ditt Adobe ID från hjälpmenyn?
 

DavidBerg

Aktiv medlem
Bytte till årsabb och fick nya priset

Jag har länge tänkt byta från månadsbetalning till att betala en gång om året så man slipper lite bokföring. Kom tillslut till skott och fixade det ganska snabbt med hjälp av adobe-supporten. Jag fick först själv signa upp för ett nytt paket (till kampanjpriset) och sen sa han upp mitt gamla utan kostnad. Så nu betalar jag per år och ungefär 20% billigare än innan.
 

Leaflet

Aktiv medlem
Jag har länge tänkt byta från månadsbetalning till att betala en gång om året så man slipper lite bokföring. Kom tillslut till skott och fixade det ganska snabbt med hjälp av adobe-supporten. Jag fick först själv signa upp för ett nytt paket (till kampanjpriset) och sen sa han upp mitt gamla utan kostnad. Så nu betalar jag per år och ungefär 20% billigare än innan.
Vad blev det nya priset för ett år?
 

voitcanon

Aktiv medlem
Måste bara ge en eloge till adobes support fick steg för steg hur jag skulle fixa något när installationen krånglade. Iofs verkade det vara en indier men vad gör det via chat :)
 
ANNONS