alfin
Aktiv medlem
Shit happens..., händer nog alla lite då och då.Tack.
Men visst är det skräp att dom inte har mer koll.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Shit happens..., händer nog alla lite då och då.Tack.
Men visst är det skräp att dom inte har mer koll.
Det fungerar precis som det alltid fungerat med Photoshop. När det kommer en ny version, installeras den parallellt med tidigare version. Om du har en massa plug-ins, macron eller andra tilläggsprogram till PS, kanske de inte fungerar med en ny version, och då har du möjlighet att köra den gamla versionen tills tilläggsprogrammen hunnit uppdateras. Du kan ju tänka dig vilket liv det blivit om den nya versionen skrivit över den gamla och inga plug-ins fungerade längre...
Shit happens..., händer nog alla lite då och då.
Nja, jag undrar vad alla proffsen säger när Lightroom plötsligt är dött och dom sitter med några 1000 bilder som skall publiceras snart?
Du får avinstallera via operativsystemet.
Missade att ha pengar på kontot som mitt abonnemang drar pengar ifrån den här månaden så jag fick ett mail från adobe att jag skulle gå in och ändra betalningssätt eller liknande för att få tillgång till programmen i fortsättningen. Hittar dock ingenstans var jag ska ändra, eller rättare sagt, jag vet inte VAD jag ska ändra för något. Jag satte naturligtvis in pengar på det kontot med en gång. Kan dom inte bara försöka dra igen då?
Någon som har råkat ut för det och vet hur man ska göra? eller kanske någon vet ändå ?
Tacksam för svar
/andreas
https://creative.adobe.com/plans/offer/photoshop+lightroom?sdid=KIHZP&PID=2555286
Såg detta på Adobe, får man en fullversion av både lightroom och Photoshop?
Vad är skillnaderna?
Vad är skillnaderna?
Javisst. Dock vet jag inte om det är "CC 2014" eller "bara" CC.
Jag kör den där för 106:- i månaden och är löjligt nöjd. Har det installerat på två separata datorer.
Jag kör på två datorer och har CC 2014 på båda. det är bara att uppdatera till den nya.
Finns det någon gräns för antalet enheter?
/Ulf
2 separata installationer är begränsningen.
Okay, tack och vill man köra på en tredje så måste den första enheten nollas?