Annons

.

Produkter
(logga in för att koppla)

Erik_E

Aktiv medlem
Här finns det tydligen riktigt skickligt folk, men det jag är mest imponerad av, som kanske inte enbart handlar om vem som har mest kunskaper i photoshop, är det sista retuscheringen av Mikael! Det är otroligt häftigt och lyfter bilden till en helt ny nivå av konstnärlighet! Imponerad!

/Erik
 

Smikehead

Aktiv medlem
....sista retuscheringen av Mikael! Det är otroligt häftigt och lyfter bilden till en helt ny nivå av konstnärlighet! Imponerad!
------------

Åh jösses herre jäklar - nu blev jag knallröd i fejset. Svettigt och varmt blev det. Tackar från djupet av mitt hjärta för den komentaren.

Jag hade aldrig någon tanke klar när jag gjorde den sista bilden. Ett oplanerat äventyr i Photoshop som mer styrdes av ett infall än ett seriöst försök att göra något särskilt. Det är väl en sidoeffekt av mitt svaga kunnande att styra och hantera programmet och överlåter en stor del av processen åt ödet och de valmöjligheter som erbjuds. Man tager vad man haver och gör vad man kan - sen får vi se vart det bär hän och hur det blir. Det blir som en inre äventyrsresa där allt är möjligt men inget är givet. Tack och tack igen :D
 

Smikehead

Aktiv medlem
Fin-fint. Lite stolt faktiskt över det där. Måste bara säga det att du har en jädrans fin site också - snygg snabb och läcker osv. Och jäkligt bra bilder förståss.

Må gott
 

Herr Åhman

Aktiv medlem
om någon kan scanna in ett vikt papper och skicka till mig så kan jag visa exakt hur det går till.

har nämligen ingen scanner..
 

mipert

Aktiv medlem
Gillar inte att manipulera så jag flyttade henne bara utomhus.

:)

Måste titta på det i morgon igen, nu sitter jag bara och gäspar hela tiden.
 

Bilagor

Amelia

Medlem
Åhh, vad ni är duktiga allihopa, jag är jätteimponerad. Jag är så glad att jag hittade detta forum. Inte visste jag att man kunde få så mycket hjälp på vägen.
 
ANNONS