Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders_S

Aktiv medlem
Lite sent men...

...jag gissar på Kavalleristen!

Det är dags att dra igång den här tråden igen tycker jag. Samma regler som står i första inlägget men vi kan väl försöka hålla samma ambitionsnivå som övriga bilder vi lägger upp på Fotosidan. Lite snyggare bilder, försöka undvika hastiga mobilbilder bara för att hinna först osv...

??

Jag ska fila lite på en annan bild som även den är tagen idag och lägga upp en ny utmaning.
 

Bilagor

Carina G

Aktiv medlem
Hej
Låter trevligt! För mej är denna tråd "Lär känna din stad". Det blir kanske lite mer tid framför datorn nu när hösten är i antågande.......
mvh Carina
 

San_Quentin

Medlem
nu vet ju jag med...

Ahh jag vet ju oxå var de är, går ju där varje dag på lunchen.. Klipper den på måndag om nu inte herr Henrik gör de före.
 

Eken2

Avslutat medlemskap
Re: nu vet ju jag med...

San_Quentin skrev:
Ahh jag vet ju oxå var de är, går ju där varje dag på lunchen.. Klipper den på måndag om nu inte herr Henrik gör de före.
Nä ta du den...jag kom inte dit i veckan :(

Får va med på nästa :)
 

Thomas Gervard

Aktiv medlem
Hey, varför har den här tråden dött ut, nu när jag har både kamera och en massa tid?

Tja, jag gör ett försök att locka ut alla Helsingborgsfotografer i det fina höst.. förlåt, vintervädret =)

Här kommer en bild som är rätt lätt med uteslutningsmetoden, bara för att få igång er.
Ut med kameran nu!
 

Bilagor

Anders_S

Aktiv medlem
Nu är det 5 år sen jag försökte återuppliva den här tråden förra gången. Det lyckades väl sådär, senaste inlägget är från 2007 haha.

Nåja, helt utan förhoppningar om nånting så lägger jag in en ny utmaning här nu.
Bilden är tagen i lördags.

Kommer ni ihåg?
1. Leta upp stället där bilden är tagen
2. Ta en egen bild
3. Svara i denna tråden med din bild
4. Är det rätt motiv så är bollen din
5. Håll bollen i rullning och lägg upp en ny utmaning!
 

Bilagor

Anders_S

Aktiv medlem
Det är så alltså, att ingen tittar i denna tråden längre?

Inget intresse? Ingen tid? Ingen från Helsingborg här längre?
Hade det hjälpt med en ny tråd i ett av de nyare Temagrupperna?

För jag menar bilden jag la upp är inte jättesvår att lista ut vad statyn föreställer och var en sån skulle kunna stå :D Är det för lätt?

Tittade på Utmaning - Malmö tråden och den vacklade också lite men har kommit igång nu.
 
ANNONS