Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)

POG

Aktiv medlem
Är vi bara 7 intresserade?

Är det föresten något minantal för att genomföra det hela?

/P-O (som härmed har puttat upp tråden lite)
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag vet många som sagt dom skall med, så jag räknar med att de droppar in.

En orsak till det låga tillflödet kan vara att jag sagt att man inte får anmäla sig innan man betalat

Det finns ingen minimigräns.
 

kFredda

Aktiv medlem
Jag har i princip bestämt mig, det som återstår är att försöka få ihop det med resa från/till Malmö.

Betalar och anmäler när det är klart, vilket borde bli till helgen.

/Fredrik
 

s-j

Aktiv medlem
Även jag är på g. Måste oxå först kolla upp med hur jag ska ta mig från Umeå till Stockholm på bästa sätt. Funderar på att åka till Landsort redan på fredagen, så som endel andra har tänkt att göra...

/Stefan
 

Nome Nescio

Aktiv medlem
Bläddrar djupt i almanackan. Tror jag kan få till det, men bokar inget förrens sista dagarna. Kanske kan få med sambon, även om hon inte är så fotointrsserad så gillar hon småutflyckter.
 

dJb

Aktiv medlem
kFredda skrev:
Jag har i princip bestämt mig, det som återstår är att försöka få ihop det med resa från/till Malmö.

Betalar och anmäler när det är klart, vilket borde bli till helgen.

/Fredrik
Jag har inte bestämt mig till 100% än men om jag bestämmer mig för att åka skulle vi kunna dela på bensinen och köra upp!?
 

kFredda

Aktiv medlem
dJb skrev:
Jag har inte bestämt mig till 100% än men om jag bestämmer mig för att åka skulle vi kunna dela på bensinen och köra upp!?
Visst kan vi det, skriv en blänkare här eller ett mail när du bestämt dig. Mail:kfredrik(a)telia.com
 

Arleklint

Aktiv medlem
Kul med samåkningar.

Jag kommer åka bil från Jakobsberg ner till Ankarudden. Om någon vill bli upplockad längs vägen är det ok.
 

Jeppe

Aktiv medlem
kFredda skrev:
Jag har i princip bestämt mig, det som återstår är att försöka få ihop det med resa från/till Malmö.

Betalar och anmäler när det är klart, vilket borde bli till helgen.

/Fredrik
Fredrik!

Jag är sugen på Landsort.. Hör av dig till mig via mail.. så kollar vi om vi kan samåka. Jag kan köra..

/Jeppe
 
ANNONS