Annons

Fotorunda 29/6

Produkter
(logga in för att koppla)

Maffe

Aktiv medlem
Vi kommer att starta med djurgårdsfärgan kl 10 från slussen för att bege oss till Skansen, efter det får vi se vad som händer!
Kvällen avrundas med mat på Bröderna Olsson kl 20.00, se separat tråd!

De som vill hänga på dyker upp vid slussen 10.00, eller ansluter senare:)
070 - 52 88 555
Vi i detta fallet är, Bob, Martin, Magnus och jag
 

jac38

Aktiv medlem
vad synd, det hade jag velat vara med på men har en läkartid på förmiddagen som pajar allt...
 

od_foto

Aktiv medlem
Så tidigt som 10 sover jag antagligen, men jag hör av mig framåt em och ser var ni är då.
 

J0£L

Aktiv medlem
Med risk för att verka en smula negativ, men vad tror ni att trådskaparen får ut av att veta att ni INTE kan delta? Oavsett om du har ont i lilltån eller ska till tandläkaren...

Skriver man bara för att synas och höras, finns det klart bättre forum för det ändamålet, som tex Facebook.

Ja för h-e, jag KOMMER men inte till kl 10.
 

Peterus

Aktiv medlem
Med risk för att verka en smula negativ, men vad tror ni att trådskaparen får ut av att veta att ni INTE kan delta? Oavsett om du har ont i lilltån eller ska till tandläkaren...

Skriver man bara för att synas och höras, finns det klart bättre forum för det ändamålet, som tex Facebook.

Ja för h-e, jag KOMMER men inte till kl 10.
Jag skulle nog tycka det är trevligt att få svar om att intresse finns även om de just inte kan denna gång.
Är det helt dött kanske man inte ordnar fler träffar?

/Peter
 

od_foto

Aktiv medlem
Öh Joel... jag kommer ju alltså, men eftersom jag hittade mig själv jobbandes mitt i natten så sover jag nog klockan tio, så jag ringer som sagt och kollar sen, så som trådskaparen föreslog. Vad är det som är fel med det?
 

J0£L

Aktiv medlem
Jag skulle nog tycka det är trevligt att få svar om att intresse finns även om de just inte kan denna gång.
Är det helt dött kanske man inte ordnar fler träffar?

/Peter
Det brukar alltid finnas intresse för fototräffar så det är nog ett tämligen litet problem, jag bara funderar på hur man resonerar när man svarar att man inte kan komma.
 

J0£L

Aktiv medlem
Öh Joel... jag kommer ju alltså, men eftersom jag hittade mig själv jobbandes mitt i natten så sover jag nog klockan tio, så jag ringer som sagt och kollar sen, så som trådskaparen föreslog. Vad är det som är fel med det?
Det är inget fel alls med det Anna.
 

od_foto

Aktiv medlem
Det är inget fel alls med det Anna.
Du skrev ju att det var så negativt ovan, så jag började undra... du skrev "men vad tror ni att trådskaparen...." och det var bara jag och en till som hade svarat, så jag antar att jag var inblandad i det där "ni". Nå, det kanske blev fel i hastigheten där :)

PS Nu är jag i alla fall snart på väg ut, måste bara invänta brevbäraren så att jag kan vända en grej med posten, dessa sniglar...
 
ANNONS