Annons

Främmande fågel hos OnOff

Produkter
(logga in för att koppla)

Mankan G

Aktiv medlem
Lägger du som konsument lite energi på dina affärer så kan du faktiskt spara/tjäna en slant.

OnOff har lägsta prisgaranti så det är bara att gå tillbaka till butiken om du hittar samma vara till lägre pris. Se till bara att köpa prylen först. Du får nämnligen tíllbaka mellanskillnaden då plus 10% om du gör så
 
Senast ändrad:

aolsson

Aktiv medlem
Som alltid gäller det att veta exakt vad man köper - modeller prestanda - etc.

Har själv köpt t.ex. Epson A3+ skrivare på onoff till kanonpris då de hade kampanj. Inget problem annat än att de inte hade extrabläck hemma till modellen (det finns det alltid andra som har).

Men visst - det finns kanske en gräns på hur gamla prylar man kan mygla ut utan att skämmas...
 

strixnebulosa

Aktiv medlem
Fast tricket de gör är att de kör med så pass gamla grunkor att andra slutat sälja dem. Då får du svårt att hitta varan nån annanstans överhuvudtaget.
 

Bofoto2

Aktiv medlem
Jag skulle kolla marknaden för en laptop och undersökte naturligtvis även OnOff. När jag skulle ställa lite frågor blev jag hänvisad att ta en nummerlapp till en kö där minst 30 personer väntade med sina reklamationer.
........................
Då är Elgiganten smartare, reklamationer
och varuutlämning sker på baksidan.
 

Jens Boström

Aktiv medlem
Det finns många affärer som försöker göra sig av med gamla saker som om de vore nya. Expert i karlstad säljer 40D för ett hutlöst pris med kommentar i stil med: "Nu är ersättare till 30D äntligen här".

Då kan vi tala om äntligen :)
 
ANNONS