Annons

Fototräff i Lund söndag 27 juni

Produkter
(logga in för att koppla)

coper

Avslutat medlemskap
Hejsan.

Efter senaste trevliga träffen i Lund (även om vi bara blev 3) så tänkte jag att vi skulle göra ett nytt försök och träffas på söndag kl 10:00 vid stationen (viggos) för att sedan röra oss till ett närliggade café och ta en lite fika, för att sedan bege oss ut på en fotorunda.

Förra gången hamnade vi i statsparken och sedan borta på botaniska trädgården, om någon har förslag på möjliga platser att besöka denna gången så hojta till annars tar vi det som det kommer.

Hoppas så många som möjligt kan dyka upp och ha trevligt.

Mvh
Lars
 

Capitatus

Medlem
Det finns en överhängande risk att jag vill haka på detta också. Dock är det väl inte på söndag utan söndag om en vecka?
 

coper

Avslutat medlemskap
Tyvärr så var denna träffen förra månaden..

Blir lite lurigt när vi inte säger hur det gick..

Vi blev 3 stycken och gick en härlig runda ute i soliga Lund, började med att mötas upp på statioenen för att sedan ta oss bort till Ebbas café och äta mindra frukost.

Där efter gick vi bort mot polhemsskolan och sedan upp mot kolloniområdet borta vid ÅR, sedan gick vi bort till statsparken och avslutade det hela med en glass.

Blev en del bilder och en trevlig promenad i solen.
 

coper

Avslutat medlemskap
Semester

Jag har semester just nu så om någon är intresserad att gå ut och fota så är jag på nästan närsom.

Just nu så vet jag att dom har knatte/ungdoms hockeyläger på Arenan varje dag denna veckan.

Har nyss kommit hem efter massa fotande där.
Lärdomen av detta är: Det är sjukt svårt att fota en hockey plan. Det är mörkare än vad man tror när man börjar.
 

AnnaJoh

Medlem
Sida på facebook

Hej,

Jag tycker också det vore kul med nåt fotoklubbsliknande i Lund. Tänkte vi kanske kunde skapa en sida på Facebook. Där kan man föreslå tidpunkter för träffar och dylikt? Vad tror ni om det? Jag lägger gärna upp sidan om det är nån som tycker det är en bra idé.
 

lahoo

Aktiv medlem
Hej,

Jag tycker också det vore kul med nåt fotoklubbsliknande i Lund. Tänkte vi kanske kunde skapa en sida på Facebook. Där kan man föreslå tidpunkter för träffar och dylikt? Vad tror ni om det? Jag lägger gärna upp sidan om det är nån som tycker det är en bra idé.
Jag är helt med på fotoaktiviteter i olika form och om det anses vara effektivare att ta det via facebook så ... mediet är inte det intressanta utan att och vad som händer. :)

Skriv när/om du skapat ett forum på FB.
 

AnnaJoh

Medlem
Jag är helt med på fotoaktiviteter i olika form och om det anses vara effektivare att ta det via facebook så ... mediet är inte det intressanta utan att och vad som händer. :)

Skriv när/om du skapat ett forum på FB.
Så sant Lars :). Jag har hur som helst skapat en grupp på Facebook nu. Sök på Foto Lund så hittar ni den. Om nån skulle vara sugen på att vara med och administrera den så är det bara att säga till!
 

lahoo

Aktiv medlem
Tack.
Kan man prenumerera på nya evenemang eller meddelanden i loggen på facebook eller måste man aktivt bevaka gruppen?
Om prenumerationsfunktion saknas är det bättre om träffarna läggs upp där men annonseras här med för nu får jag ett mail när det tillkommer något i denna tråd på fotosidan och kan då klicka mig vidare till Facebook.
 

AnnaJoh

Medlem
Tack.
Kan man prenumerera på nya evenemang eller meddelanden i loggen på facebook eller måste man aktivt bevaka gruppen?
Om prenumerationsfunktion saknas är det bättre om träffarna läggs upp där men annonseras här med för nu får jag ett mail när det tillkommer något i denna tråd på fotosidan och kan då klicka mig vidare till Facebook.
I alla fall om det läggs upp nya evenemang så tror jag man får det automatiskt. Vi får testa lite helt enkelt! Men det är ju en bra idé att lägga upp träffar på båda ställena.
 
ANNONS