Annons

Kinderägg eller tre utmaningar i en :)

Produkter
(logga in för att koppla)

dovearea

Avslutat medlemskap
Hej Kristian!

Anledningen att bildlänkarna inte funkar är att Passagen.se inte tillåter s.k hotlinking, att man från en sida länkar till en bild som ligger på deras server. Antagligen därför att de inte vill ha trafik från en massa andra sidor än deras egna.
 

Kristian h

Aktiv medlem
Fritt fram :) Men lite mera drömmande kan det väl bli :)

Jag vill gärna se en extrem variant vad det innebär får väl tiden utvisa ;)

/Kristian
 

Kristian h

Aktiv medlem
Tobias :) Läckert !!!

Arnthor... hualigen, det ser ut som fullmånen gjort sitt :) De där skulle man akta sig för :) Läckert och helgrymma ögon !!
 

goeberra

Aktiv medlem
Inga konstigheter, ordentligt beskuret, lite svartvit, lite kontrast, lite skärpta ögon...nog som jag skulle gjort det...sådär lagom halvtråkigt ;)

/ Martin

Ps. Jag lyckades inte hämta den andra bilden :(
 

Bilagor

Kristian h

Aktiv medlem
Va jävla fränt... sorry språket... Att en bild kan bli så olika fast ändå inte... När man själv sitter och småfipplar med sina egna bilder blir det ju inget sparat och man kommer ju knappast skapa en websida och lägga ut dem på... Hit kan man ju titta tillbaka och återinspireras :)

Henrik och Martin snacka om olika infallsvinklar ;)
 

ariadne

Aktiv medlem
försökte mig på att ändra ljusättningen. vilket kanske mest resulterade i att jag tog bort det fina kvällsljuset och att färgerna blev konstiga.

nu ska jag nog prova på en svartvit variant..
 

Bilagor

goeberra

Aktiv medlem
Har inga egna bilder att fippla med. Fortsätter min radikala bana (hmm...eller hur var det nu?) och tar en annan beskärning. Har provat att crossprossa, kört ir och allt möjligt men känns fel, så det blir en svartvit till, sen är det slut. :)

/ Martin

* väntar med spänning på ariadnes svartvita variant* :)
 

Bilagor

Roger.m

Aktiv medlem
här kommer en till.

Sårt att göra nått med en bild som redan är bra..

Har i alla fall tagit bort lite av bänken i ansiktena, lite mer kontraster i håren, mörkare bryn och fransar, ljusare ögon, slätat ut dem lite, och en hel del annat pyssell...

men verkar ha fel på nån färgprofil...ser inte lika ut på weben som i ps...
 

Bilagor

Senast ändrad:

Kristian h

Aktiv medlem
Anna :) Ljuset i centrum ... Ser fram mot en s/v... Av någon anledning ser jag mycket s/v just nu... Kanske på grund av den bristande färgen ute...

Martin :) Du är ju en riktig saxare... ;)

Kenta :) Underbart !!!

Roger :) Jag får väl slänga upp en oduglig bild men är lite för feg för det ;) Kolla din färgprofil i ps :)
 

kreatören

Aktiv medlem
Halloj Kristian!
Jag tycker att din bild är rätt bra som den är, det ända jag skulle göra är att justera färgerna och ta bort lite blänk här å där. Så här tex (naturligtvis hela bilden).
 

Bilagor

ANNONS