...och mode!mipert skrev:
och Nikon för press.
Jag tycker det är intressant, ska bli kul å se vad Nikon hittar på. Men jag kör nog mina D100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
...och mode!mipert skrev:
och Nikon för press.
Då är det bara att kasta ett getöga på de värsta gaphalsarnas bilder. Om de överhuvudtaget har någramipert skrev:
som på fullt allvar handlar om att jag som Nikonanvändare troligen går omkring och känner mig underlägsen nu när Canon producerar bra kameror i högre tempo.
mipert skrev:
Att Volvo tar fram nya bilar med bättre prestanda än min Fordkombi är ju trevligt men påverkar inte mig eller mitt fotograferande...
rideg skrev:
Efterföljaren till D100 är nog den kamera som får mig att gå över till digitalt. Fotografer med digitala kameror verkar helt enkelt ha det roligare.
defiant skrev:
mycket roligare.... fick jag när jag skaffade DSLR, nu skall man bara skaffa sig en MB-SLR
rideg skrev:
MB-SLR...? Borde jag veta vad det är?
defiant skrev:
Mercedes Benz McLaren SLR
rideg skrev:
Just det! En Nikon D100++ är väl ungefär vad som ryms bakom stolarna. Helt perfekt!
Hustomten skrev:
Ler nöjt och undrar varför det alltid är Canonfotografer som framhäver sina kameror i forumen![]()
rideg skrev:
Ja, naturligtvis! Man måste ju kunna transportera sin DSLR.