Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

3000D Pdf

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmmm..har för mig att jag läste om 3000D för väldigt länge sedan på fotosidan. Det är bara att vänta och se. Det verkar vara en rejäl nybörjarkamera men för att den ska sälja måste den nog ligga väldigt lågt i pris.

Fabian Fogelberg skrev:
Hmmm..har för mig att jag läste om 3000D för väldigt länge sedan på fotosidan. Det är bara att vänta och se. Det verkar vara en rejäl nybörjarkamera men för att den ska sälja måste den nog ligga väldigt lågt i pris.

Jo, jag har oxå läst om denna tidigare, det var Pdf:et som var nyheten! ;)

Men som Tomas sa så verkar det inte äkta, hade inte ens läst det själv innan!

Borde gjort det förstås, dumt att posta innan! :)

Riktigt kasst att det inte ens går att zooma in i pdf:et, sopigt försök att fejka! *S*

Sorry!

exeton skrev:
Jag vet inte om det betyder något men:

PDF'en är inte vektoriserad text utan bilder, blir pixlig när man zoomar. Tvivlar på att en PDF frpn Canon skulle vara uppbyggd av bilder...

I stycket "Capture the moment - Quickly and easily" har "Canon" dessutom glömt att ändra texten från EOS350D till EOS 3000D... :)

Vi kan nog enas om att ta specifikationerna med en stor hink grovsalt.

ANNONS
Götaplatsens Foto