Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
350d med batterigrepp och sigma 70-200/2.8
- Trådstartare vr6syncro
- Start datum
hailstorm
Aktiv medlem
här är en bild...
utan verikalgrepp men med glugg monterad...
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=355753
Vad säger man?
torde bli ett gäng framtung eller vad säger du?
utan verikalgrepp men med glugg monterad...
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=355753
Vad säger man?
torde bli ett gäng framtung eller vad säger du?
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
Håller du båda händerna på fokuseringsringen så blir den baktung.
latex
Aktiv medlem
Sant!
FILM) (Daniel Ahlin skrev:
Håller du båda händerna på fokuseringsringen så blir den baktung.
marten_p
Aktiv medlem
Joakim A
Aktiv medlem
bjanha skrev:
Jag tror inte 600/IS- alt 1200-ägare vet vad en 300D el 350D är.
Sen har jag också hört att 1200-objektiv inte vill bli sedda tillsammans med 300D. =)
Haha, sant
Nu glider vi dock ifrån ämnet..
// Jocke
Christer1
Aktiv medlem
vr6syncro skrev:
Är det någon som har denna kombination?
Jag skulle vilja veta hur den "känns" att jobba med. Framtung? bra? dåligt?
/Daniel
Varför skall du skaffa ett så gammalmodigt objektiv som är framtungt och måste bytas emellanåt.
Köp Sigmas ultranya 18-200 som är obetydligt större än kitbojektivet och väger 405 gr. Du behöver aldrig byta objektiv och har 11 ggr zoom. Det fokuserar jättesnabbt och är mycket skarpare än kitobjektivet.
Jag är kanonnöjd med mitt.
Joakim A
Aktiv medlem
Re: Re: 350d med batterigrepp och sigma 70-200/2.8
Tror inte att han söker ett sådant objektiv. Ljusstyrka, skärpa, snabbare AF, ja det mesta förutom storlek och tyngd talar för 70-200/2.8:an.
Priset är väl också en nackdel, men allt annat är positivt..
// Jocke
Christer1 skrev:
Varför skall du skaffa ett så gammalmodigt objektiv som är framtungt och måste bytas emellanåt.
Köp Sigmas ultranya 18-200 som är obetydligt större än kitbojektivet och väger 405 gr. Du behöver aldrig byta objektiv och har 11 ggr zoom. Det fokuserar jättesnabbt och är mycket skarpare än kitobjektivet.
Jag är kanonnöjd med mitt.
Tror inte att han söker ett sådant objektiv. Ljusstyrka, skärpa, snabbare AF, ja det mesta förutom storlek och tyngd talar för 70-200/2.8:an.
Priset är väl också en nackdel, men allt annat är positivt..
// Jocke
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Nä, de där två objektiven är inte direkt jämförbara. Det är en väldig skillnad mellan 200@6,7 och [email protected].
Christer1
Aktiv medlem
Jag hade inte kollat upp att det var ett proffsobjektiv á 7995:- ni diskuterade. Nu förstår jag att mitt för 3373:- inte kan konkurrera när det börjar mörkna ute. Men för en amatör räcker det ganska långt och är väldigt praktiskt med sin stora spännvidd i ETT objektiv.LeadHead skrev:
Nä, de där två objektiven är inte direkt jämförbara. Det är en väldig skillnad mellan 200@6,7 och [email protected].