Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

360-bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Häftiga bilder! Roligt att se. En aning synd att man inte får se en heltäckande bild i nadir också, utan de svarta "hålen". Men det kanske inte lät sig lösas mitt i vimlet. Klart kreativt fotograferat.

Häftiga bilder! Roligt att se. En aning synd att man inte får se en heltäckande bild i nadir också, utan de svarta "hålen". Men det kanske inte lät sig lösas mitt i vimlet. Klart kreativt fotograferat.

Visst är det coolt. Jag är i alla fall lite impad av att det gick så snabbt att publicera.

Ja coola bilder, men den kromatiska aberrationen (stavning) är ganska hemsk... Kolla på den första bilden rakt upp. Och detta problem återfinns i bilderna. Detta är ganska lätt ta bort så jag är förvånad att de inte har gjort det innan...

Det var ju en himla tur att det inte finns någon lag som säger att man måste ha alla personers medgivande att vara med på bild och för att publicera bilden på internet....

Det var fantastiskt vilken närvarokänsla bilderna ger. Som man vore där.

ANNONS
Götaplatsens Foto