Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

_3 stockholmare goes Skåne_

Produkter
(logga in för att koppla)
mackan skrev:
Kul att ni uppskattar våra ansträngingar att dela med oss av vår resa/or, det tar ju som bekant ganska mycket av ens tid i anspråk att gå igenom och ladda upp. Sist var ju resan till Paris för ett halvår sedan.

Och här hade vi inte alls klubben för inbördes beundran ;-) Vad vill ni tillföra med denna tråden i ett diskussionsforum? :)


Trodde det var en tonåring som lagt in det svaret, men fick veta bättre när jag kollade.
Så jag undrar ju lite hur du tänker Håkan?

//Marcus

Först vill jag poängtera mina smileysar, det var sagt med ironi, sorry för att det inte gick hem, man missar lätt det i text. Jag tycker också att det var underhållande, tveklöst. Men jag undrade bara uppriktigt om tråden hade ett syfte syfte mer än att bara vara trevlig. Men jag backar, jag menade inte att vara otrevlig, jag lovar :)
 
Okej Håkan :)

Syftet är att få ta del av resan med allt vad det kan innebära utan några som helst krav på bildernas kvalitet i någon riktning. Bara luta sig tillbaka och kanske låta sig inspireras!

//M

Här är en bild på huset vi bodde i
 

Bilagor

  • 046-huset-i-skillinge-50k.jpg
    046-huset-i-skillinge-50k.jpg
    46.6 KB · Visningar: 276
Fina bilder, kul att ni delar med er! Hoppas ni hade en härlig fototur. Känner igen flera av platserna.
 
När vädret inte vill så vill Svartvit!
Kom igen nu pojkar, fler bilder eller så stänger vi ner :)

Mackan som vet att det finns mer
 

Bilagor

  • 519-bäck-ut-i-hav-sv-50k.jpg
    519-bäck-ut-i-hav-sv-50k.jpg
    43.2 KB · Visningar: 281
mackan skrev:
När vädret inte vill så vill Svartvit!
Kom igen nu pojkar, fler bilder eller så stänger vi ner :)

Mackan som vet att det finns mer
- Ja,ja. En annan har ju varit och fotat i Amsterdam över helgen, så min frånvaro är högst beråttigad. Här kommer ett sista bidrag från min, sen blir det lite pyssel med helgens bilder :)
 

Bilagor

  • imgp0742.jpg
    imgp0742.jpg
    98.1 KB · Visningar: 245
Näe - jag är nog klar. Har nya bilder från Amsterdam att pyssla med nu ;)
 

Bilagor

  • imgp11079.jpg
    imgp11079.jpg
    90.9 KB · Visningar: 128
Oj så trevlig bildberättelse! Avslappnat, opretantiöst och definitivt en inspiration att göra något liknande själv. Man behöver inte alltid stirra sig blind på att bara försöka skapa de där perfekta bilderna. Väldigt underhållande - mer sånt! :)

Lite nyfiken på var ni varit - tex var är den fina stranden med den fantastiska stenen?

Hoppas ni kommer med fler bildberättelser!

Glada hälsningar från en skåning :-D
Annett
 
ANNONS