** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

_3 stockholmare goes Skåne_

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kände att det var något som betraktade mig när jag stod där och fumla med kameran så jag vänder mig snabbt om och får syn på en sån där parasit alien som höll på ta sig ur ett träd :)
 

Bilagor

  • 415-alien-50k.jpg
    415-alien-50k.jpg
    49.3 KB · Visningar: 370
I min förvåning backar jag några steg och krockar med nåt stort som påminner om en elefant :)
 

Bilagor

  • 420-elefanthud-50k.jpg
    420-elefanthud-50k.jpg
    48.3 KB · Visningar: 366
Besten var så stor att jag trots vidvinkel bara fick med en del av benet :)
 

Bilagor

  • 428-elefant-ben-50k.jpg
    428-elefant-ben-50k.jpg
    45.8 KB · Visningar: 353
Bäst att avlägsna sig från platsen innan fåglarna som bygger bo av trädgrenar kommer tillbaka :)
 

Bilagor

  • 464-fågelbo-50k.jpg
    464-fågelbo-50k.jpg
    44.6 KB · Visningar: 344
Besten lämnade spår av brutna trädstammar efter sig :)
 

Bilagor

  • 465-avbrutna-träd-50k.jpg
    465-avbrutna-träd-50k.jpg
    49.7 KB · Visningar: 331
Äntligen en stig som kanske leder tillbaka till verkligheten?
 

Bilagor

  • 479-stig-50k.jpg
    479-stig-50k.jpg
    49.5 KB · Visningar: 320
Där framme skymtar jag en stuga med en äldre dam
 

Bilagor

  • 481-mossklädda-stenar-50k.jpg
    481-mossklädda-stenar-50k.jpg
    45.9 KB · Visningar: 309
Gumman bjöd på kaffe och förklarade att hennes barnbarn Hans och Greta...
 

Bilagor

  • 493-skånska-flaggan-50k.jpg
    493-skånska-flaggan-50k.jpg
    45.9 KB · Visningar: 290
... ooooch så här såg bordet ut efter att vi käkat klart. Jag var för mätt för att lyfta kameran till ögat så det blev lite snett.
 

Bilagor

  • imgp0633.jpg
    imgp0633.jpg
    99.3 KB · Visningar: 405
Och här hade vi inte alls klubben för inbördes beundran ;-) Vad vill ni tillföra med denna tråden i ett diskussionsforum? :)
 
Jag har skrattat och njutit av era bilder och jag var inte med och tror att många med mig har uppskattat era fina bilder.

Lite positiv energi sprider jag nu!
 
casting skrev:
Och här hade vi inte alls klubben för inbördes beundran ;-) Vad vill ni tillföra med denna tråden i ett diskussionsforum? :)

Ha-ha, ja så kan man ju också se på det, Håkan.

Det vore ju iofs synd om din uppfattning delas av alla andra. Själv skulle jag vilja se fler såna här trådar från land och rike runt och bästa sättet att uppmuntra till det är väl att själv bidra med en. Fast jag kanske misstar mig.

Och tack för stödet, Martin!

Mvh
Jimmy
 
Jag tycker tråden varit helkul att följa med många bra bilder och roliga bildtexter,
"Keep up the good work"

(Nu ska jag kolla Parisresan)
 
Kul att ni uppskattar våra ansträngingar att dela med oss av vår resa/or, det tar ju som bekant ganska mycket av ens tid i anspråk att gå igenom och ladda upp. Sist var ju resan till Paris för ett halvår sedan.

Och här hade vi inte alls klubben för inbördes beundran ;-) Vad vill ni tillföra med denna tråden i ett diskussionsforum? :)


Trodde det var en tonåring som lagt in det svaret, men fick veta bättre när jag kollade.
Så jag undrar ju lite hur du tänker Håkan?

//Marcus
 
Senast ändrad:
ANNONS