Annons

A3+

Produkter
(logga in för att koppla)

Annika.N

Aktiv medlem
Jag har fått en beställning i formatet A3+.
Är det någon som kan je bra tips på var man får tag på mappar i den storleken? Mappar att leverera bilden i.

Jag undrar samma sak, så jag väntar med spänning på någon som kan svara på det. Har nämligen letat, men det verkar svårt.

Kanske dax att reda ut vad som eftersöks....:)

Vad tänkte du på Annika?

Jag letar dels billiga, typ kuvär eller likande i A3 och A3+, mappar som jag kan sätta kundens bild i och sedan ge bort tillsammans med bilden vid leverans. Så att bilden slipper slänga omkring/glida omkring mot andra bilder ex vid transport.

Och dels letar jag ett A-Ö kartotek som jag kan förvara bilder upp till nyss nämnda storlek en en väska som rymmer nyss nämnda bildstorlek.

Jag hade mer tänkt typ kuvert eller lite enklare (svart)mapp. Att lämna över bilden i. Kan ju inte bara lämna den rakt upp och ner.
/Annika

En variant är att införskaffa svart kartong i lämplig tjocklek som ni själva skär ner och viker till mappar. Lite mer arbete kanske men ni kan ju få det exakt som ni vill.

Har själv gjort det i jobbet på reklambyrå för att göra snygga presentationer till kund. Fungerar utmärkt.

En välsorterad pappershandlare eller ett tryckeri bör ha det ni är ute efter.

Lycka till.

Photosession skrev:
En variant är att införskaffa svart kartong i lämplig tjocklek som ni själva skär ner och viker till mappar. Lite mer arbete kanske men ni kan ju få det exakt som ni vill.

Har själv gjort det i jobbet på reklambyrå för att göra snygga presentationer till kund. Fungerar utmärkt.

En välsorterad pappershandlare eller ett tryckeri bör ha det ni är ute efter.

Lycka till.

Tack, men det var nått enkelt och billigt att förvara och frakta bilderna i vid leverans till kunden. För att skydda bilden/erna, som man sedan ger till kunden med bilderna i. Jag vill inte ha dem slängandes i bilen och det vill inte kunden heller.

ANNONS
Götaplatsens Foto