Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ackrediterad

Produkter
(logga in för att koppla)

annizz

Aktiv medlem
måste ha svar snabbt! om man skickar in en ansökan om ackreditering till evenamanget vad ska man skicka för foto till dom då?

Man behöver som regel i skicka några foton alls utan bara tala om vem man är och varför man vill fotografera. Har man en uppdragsgivare anger man det.Har man ingen uppdragsgivare utan fotograferar som ett eget projekt kan det vara bra att hänvisa till en hemsida med sina bilder.

foto

jo men det ackreditering är det ett kort man har på sig då så man vet vem man är eller? då tänkte jag att det kanske skulle vara ett kort på mig, har ju det när jag arbetar på andra ställen

Re: foto

annizz skrev:
jo men det ackreditering är det ett kort man har på sig då så man vet vem man är eller? då tänkte jag att det kanske skulle vara ett kort på mig, har ju det när jag arbetar på andra ställen

I de fall jag har varit med om att man ska ha foto på sin ackreditering så har man blivit plåtad när man kommer.

Det lär ju framgå av ansökningshandlingarna.

foto

jo men det står ju bara att man ska skicka in ett foto till dom.. och jag är inte så jätte inne på detta med ackreditering som ni märker.. så jag tänkte att det antingen skulle vara ett foto på mig eller prov foton så dom ser att jag är seriös.. heh kanske är helt ute och cyklar.

ANNONS
Götaplatsens Foto