Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
ackrediterad
- Trådstartare annizz
- Start datum
froderberg
Aktiv medlem
Man behöver som regel i skicka några foton alls utan bara tala om vem man är och varför man vill fotografera. Har man en uppdragsgivare anger man det.Har man ingen uppdragsgivare utan fotograferar som ett eget projekt kan det vara bra att hänvisa till en hemsida med sina bilder.
froderberg
Aktiv medlem
Re: foto
I de fall jag har varit med om att man ska ha foto på sin ackreditering så har man blivit plåtad när man kommer.
Det lär ju framgå av ansökningshandlingarna.
annizz skrev:
jo men det ackreditering är det ett kort man har på sig då så man vet vem man är eller? då tänkte jag att det kanske skulle vara ett kort på mig, har ju det när jag arbetar på andra ställen
I de fall jag har varit med om att man ska ha foto på sin ackreditering så har man blivit plåtad när man kommer.
Det lär ju framgå av ansökningshandlingarna.
annizz
Aktiv medlem
foto
jo men det står ju bara att man ska skicka in ett foto till dom.. och jag är inte så jätte inne på detta med ackreditering som ni märker.. så jag tänkte att det antingen skulle vara ett foto på mig eller prov foton så dom ser att jag är seriös.. heh kanske är helt ute och cyklar.
jo men det står ju bara att man ska skicka in ett foto till dom.. och jag är inte så jätte inne på detta med ackreditering som ni märker.. så jag tänkte att det antingen skulle vara ett foto på mig eller prov foton så dom ser att jag är seriös.. heh kanske är helt ute och cyklar.
froderberg
Aktiv medlem
Låter som de vill ha en passbild. men mejla och kolla.