Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

adapter sony action kamera till gopro?

Produkter
(logga in för att koppla)

Winrar

Aktiv medlem
Någon som vet eller sett eller kanske har någon aning om ifall det går att köpa eller bygga en sådan själv?

har en Sony AS15 som jag vill ha sugproppsfäste till, men snål som jag är vill jag inte lägga ut 450kr på ett fäste. finns på ebay för 30kr, men det känns lite väl smäckigt...

ja vet inte heller om det är det rätta forumet...Om det är fel så flytta gärna tråden!

Jadå, det finns ganska billiga adapters att köpa för att kunna smacka dit Sonyn på diverse GoPro - fästen. En kompis köpte ett färdigt paket till sin Sony med adaptern plus några enklare fästen för runt hundralappen.

Tyvärr så har jag inte koll på var han köpte detta, men du kan ju kolla om det finns på t ex actioncameras.co.uk. Alternativt någon annan site via Google. Lycka till!

ANNONS
Götaplatsens Foto