lennart.sindahl
Avslutat medlemskap
Ursäkta mig men nu har jag läst och läst om CC Foto och stt jag får LR och PS fartar jag men hur mycket utrymme för lagring fåt jag ? 20 GB? Och hur mycket kodtervdetvsen? Om jag vill ha 200 tex?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det här är ju Adobe i sitt typiska "esse". Själv gick jag in för att kolla hur mycket utrymme jag har och hur jag ska göra för att få mer utrymme i syfte att hitta ett svar åt dig.
Nu tror jag att jag har 20GB men ingen aning om hur mycket det kostar att utöka, ingen kunskap hur jag ska göra för att utöka eller om det ens går att utöka.
Och nu så orkar jag inte leta längre, Adobe i det här avseendet blev helt ointressant för min del.
Tyvärr inget svar på din fråga. :/
Nu tror jag att jag har 20GB men ingen aning om hur mycket det kostar att utöka, ingen kunskap hur jag ska göra för att utöka eller om det ens går att utöka.
Nej, och det är Adobes fel? Lagringsutrymmet är kopplat till vilken Creative Cloud Plan du prenumererar på.
Adobe CC är inte främst tänkt för lagring, utan för att du ska kunna dela bilder mellan olika datorer, eller mobil och dator och liknande. För lagring finns det andra tjänster som är bättre.
Tack. Man lär sig tack vare er! Vad föreslår du för lagring? Länk till nån sida?
Japp, det är helt och hållet upp till Adobe att göra det enkelt för mig att ta reda på hur jag ska göra för att skaffa mig mer utrymme och få reda på vad det kostar.
Visa hur mycket det skiljer mellan Adobes olika planer och storleken på lagringsutrymmet...
Du gnäller ju på Adobe för gnällandets skull.Det sista är ju bara en onödigt provokation, varför skriver du det?
How many GB of storage do I have?
If you have a full Adobe Creative Cloud membership or a single app membership, you have 20 GB of storage. If you have a Creative Cloud Photography membership, a trial product, or a free membership, you have 2 GB of storage. Creative Cloud for teams and Creative Cloud for enterprise memberships include 100 GB of storage per seat.
https://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/file-storage-quota.html
Du gnäller ju på Adobe för gnällandets skull.
Inte så svårt att hitta. Kolla mitt tidigare inlägg.
Lite gubbgooglande i ett par minuter och så ser man det på skärmen framför sig![]()