Annons

Affärsintresserade fotografer?

Produkter
(logga in för att koppla)

littlekid

Avslutat medlemskap
Hej!


Jag har en vän som är väldigt duktig fotograf, men som inte alls har någon stor marknadsföringsbudget.. och så började jag tänka.. och så påbörjade en sida som jag tänkte alla fotografer kan visa upp sig på... men jag har fastnat lite.

Jag söker 1-4 personer att teama upp med för att "tänka" (göra) klart anlitafotograf.se Jag är programmerare och kan fixa allt som har med hemsidan att göra, men vill bygga upp ett litet engagerat gäng som vet vad som är viktigt för kunder att veta innan de anlitar fotograf, och som även får med fotografers perspektiv -> Vad vill vi visa upp?

Jag har en tanke om att besökare först kanske bara ska få se bilder, välja stad & vad för slags fotografering.. och fortsätter då bara se bilder, och ser information om vem som är fotografen först när de valt en eller flera bilder som de gillar. Framför allt tänker jag mig att fotografer kan lägga upp många olika slags bilder, men att om besökaren t.ex. är ute efter barnkalasbilder, så visas endast sådana bilder upp, samma när det gäller, produktfoto, profil, bröllop o.s.v. . . .

Jag är lite trött på att vara själv med idén, och undrar om här finns intresserade av att vara med och tycka och eller kanske ge sig med in i uppbyggandet av sidan, och engagera sig i strategier för att nå ut till fotografer, och hur tjänsten kan bli mer användarvänlig för både fotografer och kunder.

Ja, om det finns intresserade här så hör gärna av er till: victoriawagman@gmail.com
 

Svardet

Aktiv medlem
Hej Victoria!

Kul idé och ett roligt koncept! Låter som en idé som är värd att slipa på!