daasp83
Medlem
Jag är ganska nybliven och glad ägare till ett Dlite 4 huvud samt lite annan studioutrustning. Väldigt nöjd med grejerna, men nu när sommaren börjar närma sig vill man ju gärna sticka ut och plåta folk med några av grejerna och skulle då behöva ha tag på någon bra lösning för att slippa springa till närmsta granne med 300m skravsladd. Skulle gärna vilja ha möjligheten att bära med mig sakerna vartän jag vill.
Det jag behöver är alltså ett blixt agg. som funkar med ett eller gärna två dlite 4 huvuden. Helst som man kan hyra, att köpa något mer dyrt bör jag nog tyvärr ligga lågt med, behöver pengarna till annat nu inför sommaren!
Någon som har några bra tips på vart man kan hyra, allt självtips på hur man får en garanterat fin ström ur ett vanligt disel-agg. ?
Det jag behöver är alltså ett blixt agg. som funkar med ett eller gärna två dlite 4 huvuden. Helst som man kan hyra, att köpa något mer dyrt bör jag nog tyvärr ligga lågt med, behöver pengarna till annat nu inför sommaren!
Någon som har några bra tips på vart man kan hyra, allt självtips på hur man får en garanterat fin ström ur ett vanligt disel-agg. ?