Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ang. diskussionen om Blufförsäljaren

Produkter
(logga in för att koppla)

PhotoJoe

Aktiv medlem
Sticker ut hakan lite, för jag är så trött!

Snälla människor! Är det verkligen nödvändigt med en diskussion om diskussionen som togs bort? Har ni inget vettigare att lägga er energi på???
 

StaffanW

Aktiv medlem
Re: Sticker ut hakan lite, för jag är så trött!

PhotoJoe skrev:
Snälla människor! Är det verkligen nödvändigt med en diskussion om diskussionen som togs bort? Har ni inget vettigare att lägga er energi på???
Har vi riktigt tur, kanske den här tråden också spärras. Då kan vi öppna en ny tråd och diskutera diskussionen om diskussionen som togs bort......
 

PMD

Aktiv medlem
Re: Sticker ut hakan lite, för jag är så trött!

PhotoJoe skrev:
Snälla människor! Är det verkligen nödvändigt med en diskussion om diskussionen som togs bort? Har ni inget vettigare att lägga er energi på???
Nej, och det tycks inte du heller ha ... :)
 

PMD

Aktiv medlem
Jag skojar lite med dig bara.

Men allvarligt talat så är det lite konstigt att du bryr dig om att delta i en diskussion som du finner onödig. Strunta i den bara, och låt oss som ödslar tid på denna onödiga aktivitet slösa bort våra liv på meningslösheter.
 

Alexander_222

Aktiv medlem
Hade det inte räckt med att spärra tråden istället för att helt ta bort den och på så sätt försvåra för oss som råkat illa ut att hålla oss uppdaterade om vilka som blivit lurade och vilka som fått tillbaks pengar, osv...?!?!?
 

kiwawa

Aktiv medlem
Alexander_222 skrev:
Hade det inte räckt med att spärra tråden istället för att helt ta bort den och på så sätt försvåra för oss som råkat illa ut att hålla oss uppdaterade om vilka som blivit lurade och vilka som fått tillbaks pengar, osv...?!?!?
Vad hindrar dom drabbade att ta upp en ny tråd med uppdateringar.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Alexander_222 skrev:
Hade det inte räckt med att spärra tråden istället för att helt ta bort den och på så sätt försvåra för oss som råkat illa ut att hålla oss uppdaterade om vilka som blivit lurade och vilka som fått tillbaks pengar, osv...?!?!?
Tråden är inte raderad. Ni ser den bara inte.

Jag och David får diskutera dett och kanske rensa tråden från alla onödiga inlägg och därefter låsa den och lägga ut den på nytt.
 

tormig

Aktiv medlem
PhotoJoe skrev:
Snälla människor! Är det verkligen nödvändigt med en diskussion om diskussionen som togs bort? Har ni inget vettigare att lägga er energi på???
Tydligen inte :) Vänta bara tills tråden om tråden om tråden dyker upp!
 

bracilien

Avslutat medlemskap
Vill bara säga att jag inte fått mer pengar av MR, K, men han är hemma i bostaden. Han har kontaktat mej idag, så jag vet.L.L.
 

Lars Johnsson

Aktiv medlem
bracilien skrev:
Vill bara säga att jag inte fått mer pengar av MR, K, men han är hemma i bostaden. Han har kontaktat mej idag, så jag vet.L.L.
Ja det är underligt att vissa fortfarande tror han har ångrat sig och är på behandlinghem. Om några veckor så försöker han säkert lura folk här igen.
Han skrev ju redan igår att skulden till dig var betald. Men det var den givetvis inte.
 

bracilien

Avslutat medlemskap
Tyvärr så var det ytterligare en lögn i raden.
Synd, för jag behövde dom.Dom var ju mina.
Hoppas även för andra. /L.L.
 

Nordlund32

Aktiv medlem
Å tråden fortsätter...här.

Lars & Lennart; Kan det tänka sig att ni gör så här? Återkom med nyheterna OM resten av pengarna kommer (2000kr är inte allt men en del).

Är det tyst från er så vet jag/vi att stålarna inte kommit.

Tills vidare vet jag mfl vad ni "tycker, tänker, tror" i fallet bluffsäljaren.

Som läget nu är finns det tendenser i era inlägg i denna tråd att denna utmynnar i en likadan pajkastning som den som blev avstängd. Men det kanske ni inte ser själva (så därför påtalar jag det...).

Denna tråd handlade/handlar om info om varför förra tråden stängdes & varför delar av FS-medl. anser/inte anser att förra tråden skall finnas tillgänglig.

Mvh/Mattias
 

bracilien

Avslutat medlemskap
Det var lite fakta från mej, men de tas olika, men visst kan jag vara tyst tills de fixar sej.
Tack för påminnelsen. /L.L.
 

Lars Johnsson

Aktiv medlem
Nordlund32 skrev:
Å tråden fortsätter...här.

Lars & Lennart; Kan det tänka sig att ni gör så här? Återkom med nyheterna OM resten av pengarna kommer (2000kr är inte allt men en del).

Är det tyst från er så vet jag/vi att stålarna inte kommit.

Tills vidare vet jag mfl vad ni "tycker, tänker, tror" i fallet bluffsäljaren.

Som läget nu är finns det tendenser i era inlägg i denna tråd att denna utmynnar i en likadan pajkastning som den som blev avstängd. Men det kanske ni inte ser själva (så därför påtalar jag det...).

Denna tråd handlade/handlar om info om varför förra tråden stängdes & varför delar av FS-medl. anser/inte anser att förra tråden skall finnas tillgänglig.

Mvh/Mattias
När du skriver i tråden om hans behandling på vårdhemmet, så måste man ju reagera. Det är ju bara en lögn........

Visste heller inte att du blivit forumvärd och bestämmde vem som fick skriva i trådarna här
 

ulltand

Aktiv medlem
Lars Johnsson skrev:
...När du skriver i tråden om hans behandling på vårdhemmet, så måste man ju reagera. Det är ju bara en lögn...
Just nu får han massor sprutor, sköterskor i korta kjolar försöker fixa undan han spelfokus.
Vi gör allt, men han tjatar fortfarande om Fotosidan.
 

pleasant

Medlem
det var ju faktiskt när jag sökte på hans namn här som jag upptäckte bluffen, dock 10min efter affären. att ta bort diskussionen innehållandes hans namn hindrar nu många nya ev. offer att ha chansen att komma på bluffen i tid. person nr m.m behöver inte nämnas men hans namn ska vara sökbart.
 

Allemyr

Aktiv medlem
J-ett skrev:
Jag anser att FS är bäst för fotointresserade och håller med om att det är en försvinnande del personer som är oärliga genom alla åren.

Ta bort de inlägg som tråden hade och lås den för fortsatta inlägg/redigeringar.

Det är bra att han finns med med namn och att folk ser hur det kan gå till.

Dessutom är det bra om ni lägger dit ett sista inlägg att tråden spärras och får ligga kvar men att ingen kan röra den. Likväl ska det framgå att vissa inlägg är raderade.

Detta anser jag är en vettig lösning.

/Roger
Instämmer helt och hållet till detta. En mkt vättig lösning.
 
ANNONS