Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Anonym bild, tips och idér
- Trådstartare Per Crona
- Start datum
Norrlandsros
Aktiv medlem
Hej!
Ska det vara helbild, där kroppen visas? Vad är syftet?
Ska det vara helbild, där kroppen visas? Vad är syftet?
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ansiktet behöver ju inte vara med och /eller i fokus.
Utsnitt är ofta fint, både med och utan kläder.
Jag föreslår att ni träffas först på ett Café och avnjuter en stor CaffeeMocca med 2ccl Ir,creem essens. Där pratar ni om löst och fast och delar ideer. Sedan så tror jag hela sessionen kommer att gå bra och mer avslappnat,,
Mvh Niclas,
Utsnitt är ofta fint, både med och utan kläder.
Jag föreslår att ni träffas först på ett Café och avnjuter en stor CaffeeMocca med 2ccl Ir,creem essens. Där pratar ni om löst och fast och delar ideer. Sedan så tror jag hela sessionen kommer att gå bra och mer avslappnat,,
Mvh Niclas,
Norrlandsros
Aktiv medlem
Om du ska fota helbild kan man ju låta henne luta huvudet så långt bakåt att man mest skymtar hakan. Kanske hon kan gömma ansiktet bakom något som hon var rädd att äta när hon var sjuk, som en kontrast till hennes utseende. Fett mot utmärglat tänkte jag, det finns ju en mening i en sådan bild.
Elisabeth
Elisabeth
Per Crona
Aktiv medlem
Det är till en artikel om hur man som anhörig kan ta makten över anorexian. Fika ska vi mycket riktigt göra NIclas, och dricka mocca 
Jag funderar på om en bild på händerna som håller kaffekoppen skulle kunna vara någonting, eller brownien? Tack för era idér.
Jag ska prata lite med tjejen om vad hon tror kan passa just henne e tc.
Tusen tack allihopa
Jag funderar på om en bild på händerna som håller kaffekoppen skulle kunna vara någonting, eller brownien? Tack för era idér.
Jag ska prata lite med tjejen om vad hon tror kan passa just henne e tc.
Tusen tack allihopa
Rixon
Aktiv medlem
Sätt nåt framför ansiktet som inte verkar så konstgjort, typ en lampa eller en krukväxt. Eller, om det nu ska vara en intervju och intervjuaren inte behöver vara anonym, ta en bild när dom sitter och pratar, fast hon anonyma skyms av en stolpe förutom händerna. Eller nåt, jag bara spånar...