Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Antal bilder med 350D batteri?
- Trådstartare HusKul
- Start datum
josef_k
Aktiv medlem
har hört att man kan ta uppåt tusen bilder. det var någon tok som testade... du bör dock lägga på minnet att det beror helt på omständigheterna. Temperatur, inställningar, hur du använder din kamera, vilket objektiv du använder, när du laddade batteriet senast, hur gammalt ditt batteri är, hur mycket det är använt... Säkrast är väl att någon gång låta batteriet ta slut. Bränn inte av en massa bilder bara för att prova för det är inte så du kommer använda kameran. Dessutom sliter det onödigt mycket på din slutare.
Min erfarenhet säger mig att ett batteri räcker till runt 500 bilder.
Min erfarenhet säger mig att ett batteri räcker till runt 500 bilder.
Uttryck
Aktiv medlem
Re: Erfarenhet av standard batteri
Ungefär så här också om jag skulle använda displayen lite mindre bara. Jag klarar mig def inte bara på ett batteri. Är så irriterande att avbryta nåt man fotar för att behöva ladda batteriet. Har två st o har alltid det som inte är i kameran färdigladdat.
RobbanT skrev:
Hej,
Jag brukar ligga i snitt på cirka 450 bilder, då finns det lite kräm kvar. Förhållandena har varit 10 - 15 +gr max 10 % har tagits med blixt.
Rob
Ungefär så här också om jag skulle använda displayen lite mindre bara. Jag klarar mig def inte bara på ett batteri. Är så irriterande att avbryta nåt man fotar för att behöva ladda batteriet. Har två st o har alltid det som inte är i kameran färdigladdat.