mohei skrev:
Så om någon kommer på en ide´ till arbetsuppgift måste den personen snällt vänta tills den senaste tråden stänger, när det nu blir. Motljustråden rullar ju på sedan juli, när ska den stängas då?
Så här svarade jag på samma fråga i en annan del av forumet:
Jo då. Jag sände uppgiften vidare till "Andreas von Weissenberg" som inte skapade en ny utmaning utan uppmanade ville fortsätta med uppgiften på No Words
Jag försökte sedan ge upp giften till ""Karolina Lohiniva" som aldrig tog på sig uppgiften och inte skapade en ny utmaning.
Jag gav sedan "Lasse Honkanen" att skapa en uppgift och han skapade uppgiften "Blod och ondska".
Lasse gav sedan uppgiften vidare till Bernt Carlzon som skapade utmaning "Collage/Manipulering " och han har inte utsett någon att göra nästa arbetsuppgift.
Janne Arleklint tod då saken i egna händer och skapade "Hur mår du" som nu skall vara den tråd som är aktiv. Men Janne Arleklint gav den nya uppgiften till sig själv vilket borde anses som fusk och att den nyaste tråden inte bör räknas.
Varför "Motljus" fortfarande är aktiv vet jag inte, men folk har sänt upp bilder till den även den inte sakll vara den aktiva tråden och det är det som blir problemet om det är fler aktiva trådar i denna typ av stafett forum.
Så som du ser har jag gett uppgiften vidare men då folk inte respekterar regler och inte kan sköta de mycket simpla regler som finns blir det problem. Kan man inte hålla reda på en uppgift kan man lätt förstå det kaos det kommer att bli med flera trådar :-D