Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bättre albumfunktion önskas

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Hej!

Ang. Guldportfolio.

Jag önskar att det fanns en funktion som gjorde det möjligt att tillfälligt avpublicera/parkera enskillda bilder i ett album.

För att avpublicera/parkera en bild i ett album nu så måste man antingen radera den helt eller avpublicera hela albumet.

Enda möjligheten att kringå avsaknaden av den önskade funktionen nu är att ladda upp bilden i ett avpublicerat/parkerat album men det är ju en högst osmidig omväg tycker då jag.

Så var det sagt :)
Tackar för ordet.

MVH Niclas,

Fint!
Jag förväntar inte att det absolut är så att många saknar den möjligheten men jag gör då det:)

Det hade gett ökade möjligheter att förändra och uppdatera inom de olika kategorierna utan att vara tvungen att radera bilder helt eller ladda upp flera alternativa album.

Jag hade då i alla fall uppdaterat min pertfolio mera-oftare om jag hade möjligheten att spontantrixa med aktiva & parkerade bilder.

MVH Niclas,

ANNONS
Götaplatsens Foto