fredtiger
Aktiv medlem
Känner ett behov av att skriva av mig. Är det bara jag som förundras över de otroligt höga begagnatpriser som råder på vissa produkter? Såg just en Canon 420 EX på tradera som är uppe i 1620kr. Sedan dess har Canon släppt 430 EX och därefter 430 EXII. Den sistnämnda går att köpa ny i Sverige för 2290kr. Tycker det är märkligt höga priser. Samtidigt tycks begagnade kamerahus tappa otroligt mycket i värde, trots att kamerar som Canon 5D, Nikon D2, Canon 30D etc fortfarande borde räknas som väldigt kompetenta kameror. Som sagt, var tvungen att skriva av mig lite.
Känns iof bra att veta att det går att få avsättning för prylar som man plöjer ner en hel del pengar i. Får nog bli en ny blixt för min del eftersom jag inte tycker det är värt att "spara" några hundralappar för en utgången modell utan garanti...
Känns iof bra att veta att det går att få avsättning för prylar som man plöjer ner en hel del pengar i. Får nog bli en ny blixt för min del eftersom jag inte tycker det är värt att "spara" några hundralappar för en utgången modell utan garanti...