Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver ett billigt stativ till min canon eos 350D.

Produkter
(logga in för att koppla)

Syndal

Avslutat medlemskap
Är det någon som vet någon bra sida eller någon som säljer ett stativ billigt, under 300 här på fotosidan..hittade ett perfekt i köp/sälj men personen bodde i Linköping så det var ju synd! jag vill ha ett ganska högt, kanske 150-160cm hög! och inte allt för dyrt, tips gärna om hemsidor ..tack på förhand..

hoppas det är rätt forum

Syndal skrev:
Är det någon som vet någon bra sida eller någon som säljer ett stativ billigt, under 300 här på fotosidan..hittade ett perfekt i köp/sälj men personen bodde i Linköping så det var ju synd! jag vill ha ett ganska högt, kanske 150-160cm hög! och inte allt för dyrt, tips gärna om hemsidor ..tack på förhand..

hoppas det är rätt forum

fick tag i ett.
manfrotto junior 390b
ca 170 i höjd. med snabbkoppling. och känns stabilt. mitt staven kan man vända upp och ner. så man kan fota precis vid marken.

fick tag i ett för 300 kr. jävligt bra pris.
annars ligger väll de på 1000 kr. nytt

så du vet vad du ska leta efter. mvh anders

Re: Re: Behöver ett billigt stativ till min canon eos 350D.

anders_j skrev:
fick tag i ett.
manfrotto junior 390b
ca 170 i höjd. med snabbkoppling. och känns stabilt. mitt staven kan man vända upp och ner. så man kan fota precis vid marken.

fick tag i ett för 300 kr. jävligt bra pris.
annars ligger väll de på 1000 kr. nytt

så du vet vad du ska leta efter. mvh anders
vart då?

Syndal skrev:
oh vart då?
Klicka på personens namn till vänster om inlägget så kommer du till profilsidan. Där finns en länk till annonserna de lagt ut, i detta fall Ulrikas annonser.

Syndal skrev:
vart då?
Du verkar ha varit där redan av ditt första inlägg att dömma. Radannonserna (annonsforumet, köp/sälj, annonsmarknad, prylmarknad. Kärt barn har många namn...) finns tillgängliga från Fotosidans förstasida. Se bara till att du lägger in annonsen under rätt kategori ("Stativ") och rätt annonstyp ("Köpes") för att säljare lättare ska kunna hitta dig.

ANNONS
Götaplatsens Foto